کد خبر: ۶۳۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 04 August 2018

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تشریح برنامه های پنجگانه این سازمان در تابستان 1397 خواستار مشارکت مردمی شهروندان یزدی در برنامه های این سازمان شد.
عباس ملازینلی در گفت و گو با تابناک یزد؛ ضمن تشریح فعالیت های پنج گانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این سازمان جهت رفاه شهروندان یزدی برنامه های متعددی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری و آموزش شهروندی خواهد داشت؛ پیرامون فعالیت های فرهنگی این سازمان بیان داشت: تابستان 97 با جام جهانی 2018 مصادف بود که پخش مسابقات تیم جمهوری اسلامی ایران در پارک کوهستان مورد استقبال 70 هزار نفری شهروندان یزدی قرار گرفت.
ملازینلی با اشاره به برگزاری سلسله جشن های لبخند یزد در پنجشنبه های تابستان 97 از برگزاری این جشن با موضوعات مختلف اجتماعی چون آب، بازیافت و... در محل پارک کوهستان خبر داد.
این مقام مسئول برگزاری جشن های دهه کرامت با محوریت تجلیل از مقام شامخ دختران و بانوان و با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) را از دیگر برنامه های ارزشمند این سازمان عنوان کرد.
وی محور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد را یکی از مهمترین مباحث در دستور کار این سازمان دانست و تشریح کرد: در حوزه واحد اجتماعی این سازمان، شاهد برگزاری هفتگی طرح قرآن در زندگی در محل فرهنگسرای خانواده هستیم.
ملازینلی در ادامه بیان داشت: برگزاری تئاتر رهایی با موضوع مواد مخدر، طرح های طعم زندگی با محوریت سلسله مباحث سلامت خانواده و مهارت های فرزند پروری موفق از دیگر برنامه هایی است که واحد اجتماعی سازمان در طول تابستان 97 برگزار کرده است و تا پایان فصل ادامه خواهد داشت همچنین می توان در این راستا به برگزاری طرح سلام زندگی با موضوع نشاط شادی خانواده سالم در سالن همایش مرکز دیابت اشاره کرد.
این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت مردم، خواستار همکاری و همیاری شهروندان یزدی در برنامه های واحد ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردار یزد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: برنامه های متعددی در این راستا در دستور کار قرار گرفته است که می توان به برگزاری ورزش های صبحگاهی اختصاصی بانوان و آقایان، همایش های دوچرخه سواری، جشنواره های پرواز بادبادک ها، جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی حمایت از کودکان سرطانی محک و... اشاره کرد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از شروع به فعالیت واحد گردشگری و آموزش شهروندی در این سازمان با حسن نظر مهدی جمالی نژاد شهردار یزد خبر داد و افزود: یزد با جایگاه ویژه جهانی خود نیازمند عملکرد مضاعف در این دو حوزه ارزشی است و با اضافه شدن این دو حوزه به مجموعه فعالیت های سازمان عزم و اراده جدی در این نهاد برای پیشبرد اهداف بلند شهرداری شهر جهانی یزد حکم فرما است.
وی تصریح کرد: جشن دوستدار محیط زیست، دوره های آموزشی کاهش پسماند و تفکیک از مبدا و آشنایی با مضرات کیسه های پلاستیکی، ایستگاه بازیافت در کوچه های آشتی کنان، نشست های بررسی موضوعات شهروندی با رابطان سازمان های شهرداری، تشکیل هیئت اندیشه ورز آموزش شهروندی، نشست های همکاری با مراکز دانشگاهی در راستای تامین محتوا و اجرای آموزش های شهروندی، تهیه و تدوین پکیج های آموزشی و تهیه محصولات رسانه ای تنها بخشی از فعالیت های حوزه شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در تابستان 97 است.
وی در ادامه افزود: برنامه های مرتبط با روز ازدواج و آغاز ماه ذی الحجه از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بود.
ملازینلی با تاکید بر اینکه بخش بزرگی از پتانسیل های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد صرف دهه امامت خواهد شد؛ عنوان کرد: از عید غدیر تا عید قربان برنامه های متعددی در دستور کار قرار گرفته است. برنامه هایی که در مشارکت با نهادهایی چون اداره کل کتابخانه ها و کانون پرورش فکری و... تفاهم شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه هدف استفاده مردم از برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری و حوزه آموزش شهروندی است؛ از شهروندان یزدی خواست ضمن مشارکت در برنامه ها، اخبار و برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد را از کانال @yazdfarhang دنبال کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار