استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد از گذشته تاکنون در زمینه سازگاری با آب علمی عمل کرده است گفت: برای برطرف کردن مشکلات و تاثیرگذاری بیشتر بر مردم باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.
کد خبر: ۶۳۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 04 August 2018

محمود زمانی قمی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه مسئله و مشکل ما فقط در حوزه آب و انرژی نیست اظهار داشت: بازنگری دقیق در همه حوزه‌ها نیاز است زیرا در بخش‌های دیگر نیز با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که نیاز به برنامه‌ریزی است.

استاندار یزد با بیان اینکه اگر تصور کنیم که همه چیز را می‌دانیم که بخواهیم برای هر بخشی به تنهایی تصمیم‌گیری اشتباه است افزود: امروزه این نگاه باید تغییر کند و اگر به نتایج این نگاه که در گذشته بوده توجه شود نتایج به خوبی قابل مشاهده است.

وی استان یزد را استانی پیشرو از گذشته تاکنون در زمینه‌های مختلف در کشور نام برد و خاطرنشان کرد: استان یزد از گذشته در بخش‌های معماری، سازگاری با طبیعت و همچنین سازگاری با آب به خوبی و علمی عمل کرده است.

زمانی قمی با بیان اینکه تمام اجزا و جوارحی که مسائل اجتماعی را کنترل و شکل می‌دهند باید گفته‌ها را شنیده و مفاهمه داشته باشند افزود: شاید اعتماد کم شده باشد ولی نیاز است که گفت‌وگو با عموم صورت و از تمام قشرها در این زمینه استفاده شود تا شاید صحبت‌هایشان بهتر از افراد دیگر مورد اقبال عموم قرار گیرد.

استاندار یزد تصریح کرد: نیاز به کمک همگان برای گذشت از بحران‌ها هستیم و صاحبان تریبون جمعیت خود را گزینش کنند تا بتوانند جمعیت‌های دیگر را به جمعیت خود ملحق کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه پیام‌های ما از یک بخشی به بخش دیگر عبور نمی‌کند افزود: اگر پیام فراگیر و شفاف باشد جامعه این مطالب را به خوبی دریافت و اثرگذاری بسیار خوبی دارد.

زمانی قمی با تأکید بر اینکه دین ما دین برتر، کامل و پاسخگوی به همه امور است اظهار داشت: اگر به متن اعتقاداتمان دقت داشته باشیم و نهج‌البلاغه برای ما به خوبی ترسیم شود بسیاری از مشکلات و مسائل کشور برطرف می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار