استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به اینکه هیچ ارگانی به‌اندازه نیروی انتظامی تنوعی در مأموریت ندارد، گفت: ما بخشی از آرامش در جامعه را مدیدن همکاران نیروی انتظامی هستیم.
کد خبر: ۶۴۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 08 August 2018

محمود زمانی‌قمی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان یزد، گفت: آیین امروز به مناسبت تکریم و اقدامات مؤثر، فرمانده نیروی انتظامی استان سردار کاکاوند که بیشتر عمل می‌کردند و کمتر سخن می‌گفتند و بسیار در کارشان جدی بودند و هماهنگ با سایر بخش‌های شورای تأمین در استان و آنچه از ایشان باقی می‌ماند نیکویی، تلاش و جدیت است.

وی افزود: برادر حیدری، برادری پرتلاش، معتقد، منضبط و ان‌شاءالله ایشان به‌مانند سردار کاکاوند منشأ خیرات و برکات خواهند بود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه ما در شرایط حساسی قرار گرفتیم و کسانی که روزهای مبارزه و تلاش برای استقرار انقلاب اسلامی و محصول همیشه جاوید جمهوری اسلامی را دیدند، می‌توانند به‌خوبی منتقل کنند، تصریح کرد: امروز همان اخلاص، تلاش‌ها و دوندگی‌ها را برای دفاع و صیانت از اصل انقلاب و جمهوری اسلامی طلب می‌کنیم.

زمانی‌قمی بابیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب همگان برای استقرار و پیروزی نهضت بزرگ اسلامی در زیر آن چتر تلاش کردیم و چنانچه بخواهیم پای انقلاب و دوام و قوام آن را برای صدها سال ضمانت کنیم و آیندگان به تماشا بنشینند که خواهند نشست، تمام عناصری که در چتر تأسیس دیده بودند و دیده بودیم باید در چتر بقا و دوام نیز دیده شویم.

این مقام مسئول اظهار داشت: در روزهای گرمی که همه مردم ایران تلاش می‌کردند که استبداد داخلی و استثمار خارجی را به‌زانو درآورند و آرزوی دیرینه مردم مسلمان را در کشور مستقر کنند که همان پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی بود، آن چتر ویژگی‌هایی همچون مهربانی، مجتمع بودن، اتحاد، پیروی کردن از اعتقادات و رهبری و راهبری از این اعتقادات و بسیاری از عناصر دیگر داشت.

وی با اشاره به اینکه در آن روز همه من‌ها گرد هم آمدند و به ما تبدیل‌شده بودند، ابراز داشت: امروز نیز وظیفه تک‌تک آن‌هایی که دل درگرو انقلاب، جمهوری اسلامی و سربلندی ایران عزیز دارند، باید به همان علت‌های که تأسیس انقلاب و پیروزی آن را سبب شد، رجوع کنند.

استاندار یزد اذعان داشت: یکدلی، دوستی و صمیمیت و وحدت و پیروی از عنصر راهبر و نظم‌دهنده نظام و نهضت همه تلاش خالصانه برای یک‌جهت که همان تحقق هدف‌های بزرگ انقلاب است، بود.

به گفته‌ی زمانی‌قمی در شرایطی قرار گرفتیم که سخت‌تر و بیشتر از ابتدای انقلاب به ما هجمه وارد می‌شود؛ اما تجربیات فراوان و زیادی را در اختیارداریم که می‌توانیم با تمسک و توکل به خدا ان‌شاءالله دوام انقلاب را بیش‌ازپیش موجب و سبب شویم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حاکم کم‌خرد آمریکا فکر می‌کرد بعد از حوادث دی‌ماه با خروج از برجام، جمع زیادی از ایرانی‌ها عزا می‌گیرند و به خیابان‌ها می‌آیند، یادآور شد: واکنش مردم در ساعات اولیه خروج آمریکا از برجام در روزها و هفته‌های بعد چیز دیگری بود.

وی ادامه داد: دستگاه حاکمیت آمریکا برای گفتگو و مذاکره کردن تقریباً التماس می‌کند و برای تمام پیش‌بینی‌های آمریکا به نتیجه نرسیدند و ملت ایران و همه دست‌اندرکاران پاسخ دیگری دادند و چنانچه ما تصمیم بگیریم که باهم باشیم و کشور را به‌خوبی اداره کنیم و از عهده حل مشکلات با توکل به خدا برآییم خداوند کمک می‌کند و انتهای خط و انتهای کار تسلیم شدن آمریکا در مقابل عظمت ایران و انقلاب اسلامی است.

استاندار یزد اضافه کرد: افرادی که به دقت محتوای سخنان رئیس جمهور آمریکا را دنبال کنند، می توانند متوجه شوند، چقدر استیصال در گفته ها و نوشته های امروز دستگاههای آمریکا دیده می شود.

این مقام مسئول در پایان نیروی انتظامی بخش عمده ای از سازمان و نظم دهنده در درون کشور و نیز در مرزها و در شئون دیگر جامعه دانست و خاطر نشان کرد: هیچ ارگانی به اندازه نیروی انتظامی تنوعی در ماموریت ندارد و افراد از بدو تولد تا وفات در یک طیف بسیار وسیعی با نیروی انتظامی سر و کار دارند و ما بخشی از آرامش در جامعه را مدیدن همکاران نیروی انتظامی هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار