امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه پشتوانه دشمنان اسلحه و پول و پشتوانه مسلمانان خداوند متعال است گفت: نیروی انتظامی با تدابیر رهبر معظم انقلاب بهترین عملکرد و واکنش‌ها را داشته است.
کد خبر: ۶۴۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 08 August 2018

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی  در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب کودتایی نیست اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب ایدئولوژی بر مبنای خدایی و الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: انقلاب ما یک ارزش است که بعد از هزار سال یک تحول بزرگ در جامعه است و مکتب اهل بیت (ع) به خوبی جا افتاده است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه مسیری که انقلاب می‌پیماید همان راهی است امام حسین (ع) انتخاب کرده است تصریح کرد: این راه برای مشی اسلام، مسلمین و به تکامل رسیدن انسان‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه منطق امام خمینی (ره) مسئله چرخش حکومتی نیست اذعان داشت: حکومت چرخشی بحثی است که در دنیا مطرح می‌شود ولی در آرمان‌های انقلاب این مسئله ملاک نیست بلکه آرمان امام راحل این بود که حاکمیت از آنِ خداوند است و هر کسی که مسئولیتی برعهده می‌گیرد، امانتی را بر عهده گرفته است.

ناصری یزدی گفت: نیت‌ها باید برای خدا و مسیری باشد که خداوند متعال راضی است که اگر به غیر از آن باشد، باطل است و فایده‌ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد توطئه‌های دشمنان را بر علیه اسلام و حکومت الهی دانست و تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) در آن زمان گفتند که اینها کاری به من ندارند بلکه دنبال از بین بردن اسلام و انقلاب هستند.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه نباید از جوسازی‌ها و ناامیدهایی که دشمن در کشور به وجود آورده ترسید افزود: دشمنان انقلاب اسلام پشتوانه‌هایشان پول و اسلحه است و این در حالی است که پشتوانه ملت ایران خدا و اهل بیت (ع) است و تا زمانی که خداوند متعال پشتوانه مسلمین باشد، هیچ گزندی از دشمنان به مسلمانان وارد نمی‌شود.

وی در پایان به زحمات و تلاش‌های نیروهای انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ما تاکنون به تدبیر رهبری در همه زمینه‌ها موفق عمل کرده است و عاقلانه‌ترین واکنش را نشان داده و کمترین آسیب را به همراه داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار