شهردار یزد:
شهردار یزد با اشاره به اینکه خبرنگاران باید حقایق را به اطلاع مردم برسانند، گفت: رسانه‌ها ابزار نظارتی و هدایتی مدیران هستند.
کد خبر: ۶۴۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 08 August 2018

مهدی جمالی‌نژاد با تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی با اشاره به اینکه رسانه‌ها چندوظیفه اصلی را عهده‌دار هستند، گفت: رصد دقیق مسائل، کمک به حل مشکلات با ارائه ایده و راهکار، همراه کردن مردم و مسئولین در مسیر آبادی وزندگی وظیفه خبرنگاران است.

وی بابیان اینکه استان یزد در برخی از این حوزه‌ها خوب عمل می‌کند و در برخی باید بهتر عمل کند، افزود: به‌عنوان‌مثال در همراه کردن مردم با مسئولین جای کار بیشتری وجود دارد که باید خبرنگاران آن را مدنظر داشته باشند.

شهردار یزد با اشاره به اینکه خبرنگاران باید حقایق را به اطلاع مردم برسانند، اظهار داشت: این مسئله را همه قبول دارند که در یک سال اخیر تحولات بسیاری در حوزه مدیریت شهری به وجود آمده و آیا رسانه‌ها نیز همه این تحولات را معرفی کرده‌اند و یا آیا ابزاری قدرتمندتر از رسانه برای تشویق مدیران در مسیر خدمت وجود دارد.

جمالی‌نژاد ابراز داشت: بنده برای مدیران خود ترسیم کرده‌ام که رسانه‌ها، ابزار نظارتی و هدایتی ما هستند که باید بهترین استفاده را از نظرات آن‌ها داشته باشیم و رسانه‌ها رصد می‌کنند و ما از نتیجه زحمات آن‌ها استفاده می‌کنیم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه مدیران ما انس بسیاری با رسانه گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: تلاش برای ساختن زندگی بهتر برای مردم و فضای کاراتر برای مدیران در مسیر تعالی شهر از رسالت رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار