فرماندار خاتم:
فرماندار خاتم گفت: یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید رسیدگی به مناطق محروم از جمله روستاهاست، مسوولان باید تمام سعی و تلاش خود را برای حل مشکل مناطق روستایی و دور افتاده به کار گیرند.
کد خبر: ۶۴۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 08 August 2018

فرجام فاضلی در دیدار مردمی با تعدادی از اهالی دهستان چاهک افزود: مسوولان باید توجه خاصی به روستاها، رونق اشتغال و تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی در این مناطق داشته باشند.
وی تصریح کرد: توجه به روستاها علاوه بر افزایش تولید باعث کاهش روند مهاجرت به شهرها شده است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای کمربندی روستای چاهک به عنوان یک پروژه شاخص منطقه در دستور کار قرار دارد که در سال 97 با توجه به تامین اعتبار و تجهیز کارگاه ها عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.
فاضلی اظهارداشت: در بخش عمرانی روکش و بهسازی جاده چاهک - بختیاری و تعریض جاده چاهک - شهریاری با اختصاص بودجه در آینده ای نزدیک عملیات بهسازی آن آغاز خواهد شد.
واگذاری زمین برای کشت محصول گلخانه ای، کمبود کود شیمیایی، امهال وام و چگونگی پرداخت آن با توجه به مشکل کم آبی ،مرمت بقعه « کله پریده » و اهمیت به مرمت آثار باستانی، نبود روحانی برای اقامه نماز جماعت در روستا، تکمیل پروژه نیمه تمام کتابخانه عمومی، نبود سالن ورزشی استاندارد، هجوم حیوانات وحشی به مزارع، شبانه روزی کردن درمانگاه چاهک، ایجاد ایستگاه آتش نشانی و ... از جمله خواسته های مردمی در این دیدار عنوان شد.
در دیدار یادشده تعدادی از روستاییان با بیان مشکلات منطقه ، مسئولان مربوطه نیز به پرسش های یادشده پاسخ گفتند.
هرات مرکز شهرستان 40 هزار نفری خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب مرکز شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار