مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری یزد:
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با تأکید بر پتانسیل‌های بالای گردشگری در ابرکوه گفت: در نظر داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های اعتباری اشتغال در روستاها را تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۴۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 09 August 2018

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد ساعاتی قبل طی جلسه‌ با دهیاران و اعضای شورای اسلامی شوراها دیدار و گفتگو کرد.

محمود زارع در این نشست اظهار کرد: طی بازدید از تعدادی روستاهای واقع در بخش مرکزی ابرکوه، شاهد فعالیت‌های عمرانی بسیاری بودیم که توسط شوراها، دهیاری‌ها و بخشداری انجام شده بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در ادامه به موضوع اعتبارات و تسهیلات پایدار روستایی که توسط سازمان دهیاری‌های کشور ابلاغ شده، اشاره کرد و گفت: نیاز است که برای رسیدن به اشتغال پایدار در روستاها محل‌های اعتباری مشخص و از متقاضیان سرمایه‌گذاری در روستاها حمایت صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما شناسنامه‌دار کردن روستاها از منظر اطلاعات پایه‌ای است بتوانیم به‌صورت مطلوب و با آگاهی کامل به روستاها خدمات‌رسانی کنیم.

این مقام مسئول ظرفیت گردشگری در ابرکوه و روستاها را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تاکنون در حوزه عمرانی و گردشگری اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته و زیرساخت‌هایی نیز فراهم شده است. لذا در نظر داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های اعتباری اشتغال در روستاها را تقویت کنیم.

در ادامه فرماندار ابرکوه گفت: از زمانی که اعتبارات ارزش افزوده به‌حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود، انجام فعالیت‌های عمرانی در روستاهای بخش مرکزی و بهمن جان تازه‌ای گرفته و برنامه‌های مفصلی در این حوزه برای توسعه عمرانی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی روستاها در نظر گرفته شده است.

محمد کاظمی‌نسب اذعان کرد: می‌توان گفت در ابرکوه هیچ روستایی وجود ندارد که فاقد پروژه عمرانی باشد. ضمن اینکه برخی از این پروژه‌ها در هفته دولت و تعدادی نیز در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار