شهردار قزوین در نشست با خبرنگاران گفت: خبرنگاران به صورت رایگان از قطعه هنرمندان بهشت فاطمه (س) قزوین بهره‌مند می‌شوند و مدیریت شهری قزوین برای احیای باغستان سنتی قزوین اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.
کد خبر: ۶۴۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 09 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، شهردار قزوین گفت: خبرنگاران به صورت رایگان از قطعه هنرمندان بهشت فاطمه (س) قزوین بهره‌مند می‌شوند.

علی صفری چهارشنبه شب در نشست صمیمی با خبرنگاران رسانه‌های استان قزوین در تالار مفاخر شهرداری قزوین با تبریک ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: این روز فرصتی ارزشمند برای تقدیر از خبرنگاران و بیان دغدغه‌های مدیریت شهری است و نقدهای منصفانه و صادقانه رسانه‌ها موجب پیشرفت و توسعه شهری خواهد شد.

وی افزود: شهرداری رویکرد استفاده از نیروهای شایسته و پاکدست را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین لازم است تا استفاده از اصحاب رسانه در کارگروه شمس ۱۴۰۴ در دستور کار قرار گیرد.

شهردار قزوین در پاسخ به درخواست یکی از خبرنگاران عنوان کرد: خبرنگاران به صورت رایگان از قطعه هنرمندان بهشت فاطمه (س) قزوین بهره‌مند می‌شوند و مدیریت شهری قزوین برای احیای باغستان سنتی قزوین اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

صفری اضافه کرد: تبدیل میدان ۲۲ بهمن به چهارراه از مصوبات شورای عالی ترافیک استان است و حذف تندیس شهید رجایی از این میدان به معنای به فراموشی سپردن این شهید نیست.

به گزارش فارس، وی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته قزوین برگزار خواهد شد و شهرداری قزوین آمادگی احداث ساختمان خانه مطبوعات را دارد.

شهردار قزوین همچنین به مشکلات خبرنگاران اشاره و تصریح کرد: شهرداری قزوین به دنبال رفع مشکل تعاونی مسکن مطبوعات است تا این مشکل چندساله حل شود.

وی به حرفه خبرنگاری و مشکلات آن اشاره داشت و عنوان کرد: نیل به امنیت و بیان حقیقت، هدف اصلی یک خبرنگار حرفه‌ای است و خبرنگار در مقام انحراف و بدبین‌سازی افکار عمومی و قلب واقعیات و حقایق نیست.

این مسؤول شهری خاطرنشان کرد: مدیریت شهری از نقدهای منصفانه و پیشنهادات سازنده استقبال می‌کند و هرچقدر به نقد نزدیک شویم، از فساد فاصله می‌گیریم و خبرنگار به نوعی مدافع مردم و تصویرگر روایات و تحولات جامعه است.

در پایان این نشست خبرنگاران در ضیافت شام شهردار حضور یافته و با اهدای هدایایی از آنان تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار