در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم:
فعالیت کاروان سلامت در سایر مناطق کشور به ویژه در مناطق محروم و روستاهایی که فاقد خانه بهداشت هستند استمرار دارد و بر اساس گستردگی هر استان و نقاط محروم آن ، این کاروان خدمات پزشکی و درمانی را به ساکنان ارائه می دهند.
کد خبر: ۶۴۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 10 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: فعالیت کاروان سلامت در سایر مناطق کشور به ویژه در مناطق محروم و روستاهایی که فاقد خانه بهداشت هستند استمرار دارد و بر اساس گستردگی هر استان و نقاط محروم آن، این کاروان خدمات پزشکی و درمانی را به ساکنان ارائه می دهند.

دکتر محسن حرازی زاده افزود: از حداکثر توان و ظرفیت داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان برای خدمت رسانی به مردم شهرستان دلگان استفاده می کنیم .

وی گفت: در همین راستا تیم کاروان سلامت از استان یزد متشکل از متخصصان اطفال، عفونی، اورولوژی، زنان و زایمان،دندانپزشک، داخلی و پزشک عمومی، کارشناس تغذیه، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط، ماما، رادیولوژی، طب سنتی و جراح و تیم بهداشت و درمان اضطراری (bhcu )به منظور ارائه خدمات بشردوستانه بصورت کاملا داوطلبانه در شهرستان دلگان حضور دارند.

حرازی زاده ضمن تقدیر از همت والا و حضور پرشور پرسنل، داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر استان در کاروان سلامت اظهار امیدواری کرد این گونه برنامه ها و اقدامات بتواند در کاهش آلام مردم منطقه موثر باشد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار