واکنش وزیر کشور به استیضاح توسط مجلس:
بنده در مجلس حاضر می شوم و دلایل خود را توضیح می دهم که فلان کارها را انجام دادم الحمدلله، فلان کارها را نتوانستم انجام دهم چون اعتبارات و زیرساخت ها و امکانات فراهم نبود پوزش می طلبم و مواردی هم که خطا داشتم استغفرالله می گویم.
کد خبر: ۶۴۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 11 August 2018

به گزارش تابناک یزد، عبدالرضا رحمانی فضلی در سیزدهمین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان اینکه تغییر در همه عالم هستی و در شرایط ما نیز هست اظهار داشت: ما نیز در برابر هر تغییری قدرت تغییر داریم.
وی با بیان اینکه در این 40 سال فراز و فرودهای زیادی داشتیم که برایند همه این ها مواجهه دنیا با قدرت ما است ادامه داد: امروز دشمنان خواستار این هستند که در منطقه نباشیم اما این سوال را داریم که آن ها با دو سه هزار کیلومتر فاصله در منطقه ما چه می کنند که خود چنین درخواستی از ما دارند.
وزیر کشور با بیان اینکه باید مشکلات را واقعی ببینیم و واقعی حل کنیم افزود: نباید برای هر چیزی به بن بست برسیم و باید بعد انسانی و عقلانی و تلاش و اراده را تقویت کنیم و اگر به بن بست رسیدیم یعنی بعد تلاش و اراده دارای مشکل است.
وی با بیان اینکه اگر دچار دو آفت ناامیدی و یاس شویم دیگر نمی توانیم کاری از پیش ببریم ادامه داد: هیچکس دست قوه قضائیه را نبسته و کسی نمی گوید جلوی فساد گرفته نشود و دیوان محاسبات وظیفه اش را انجام ندهد بلکه می خواهیم هر دستگاه نظارتی به وظیفه خود عمل کند.
رحمانی فضلی با اشاره به استیضاح وزیر کار و حرف های مطرح شده در صحن مجلس اظهار داشت: به نظرم این حرف ها از روی احساسات و هیجانات بود و با نمایندگانی که در مجلس هستند ارتباط خوبی داریم و اگر مواردی باشد قطعا آن ها هم سیستم نظارتی دارند و حتی بیرونی ها و مردم نیز نظارت می کنند.
وی با بیان اینکه باید بر وزرا و حتی وزیر کشور و سایر مسئولان نظارت باشد چون اسرار نظام را می دانند تصریح کرد: امروز مورد لطف و محبت نمایندگان عزیز هستیم که به عنوان وزیر کشور در حال خدمتم و ممکن است فردا ما را برای پاسخگویی و نظارت بخواهند که به این چند دلیل به تو اعتراض داریم.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه آماده پاسخگویی هستم عنوان کرد: بنده در مجلس حاضر می شوم و دلایل خود را توضیح می دهم که فلان کارها را انجام دادم الحمدلله، فلان کارها را نتوانستم انجام دهم چون اعتبارات و زیرساخت ها و امکانات فراهم نبود پوزش می طلبم و مواردی هم که خطا داشتم استغفرالله می گویم.
وی بیان داشت: اگر برای ادامه کار موافقت شود خالصانه کار می کنم و اگر مرخص شوم و بر این مسند نباشم شکرگذار خداوند هستم و دعوایی با هیچکس ندارم.
رحمانی فضلی ادامه داد: نباید مردم را مایوس کرد بلکه باید متخلفان و مفسدان را مانند کفی که دریا به ساحل می ریزد از چرخه کار خارج کرد و مانند تفاله دور ریخت.

گفتنی است هیچ کدام از نمایندگان استان یزد در مجلس به استقبال او نرفتند و صرفا دو نفر از نمایندگان در جلسه اقتصاد مقاومتی به ریاست رحمانی فضلی شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار