مشکلات روستاهای بخش خرانق در شهرستان اردکان با حضور استاندار یزد و جمعی از مدیران کل استان و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران این شهرستان در دیدار با مردم خرانق بررسی شد .
کد خبر: ۶۴۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 15 August 2018

جاوید عیدانی‌اصل» بخشدار خرانق خواستار تداوم برگزاری این جلسات در بخش خرانق شد، افزود: هیچگاه نباید دوری بخش خرانق از مرکز استان و شهرستان سبب فراموشی خدمت به روستاهای آن شود .

وی ادامه داد: توجه مسئولان به خودی خود نور امید در قلب مردم این منطقه ایجاد كرده و به مرور موجب حل و رفع مشکلات این بخش محروم شده است.

بخشدار خرانق با استناد به پیگیری نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و قول و دستور اکید استاندار و پیگیری‌های فرماندار اردکان برای انتقال گاز به خرانق، ابراز امیدواری كرد با حل این مشکل، روح تازه‌ای از امیدواری در کالبد خرانق دمیده شود .

وی با اشاره به موضوعات مطرح شد در جلسات روستاهای خرانق و رباط، تصریح کرد: مشکلات و مسائل مطرح شده در قالب صورت‌جلسه تنظیم شده و به مدیران کل جهت قرار گرفتن در دستور اجرا ارجاع خواهد شد .

پیگیری تکمیل ۱۲ کیلومتر باقيمانده جاده دو بانده یزد - طبس از طریق اداره راه و شهرسازی، پیگیری انتقال گاز با همکاری بخش خصوصی، مشکلات آموزشی و فضاهای مدارس در روستاهای خرانق، جاده‌های بین مزارع، حل مشکل آب روستاهای بخش، تقویت زیرساخت‌های ارتباطی، رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای، اتخاذ تدبیر برای حل مشکل ارگ خرانق و سایر بناهای ارزشمند تاریخی و ده‌ها مورد دیگر از جمله مسائل مطرح شده در گردهمایی شوراهای مردمی بخش خرانق با استاندار، نماینده مردم اردکان، فرماندار و مدیران کل استان بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار