شهردار تفت:
شهردار تفت با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰ درصد این پروژه به اتمام رسیده است، گفت: این پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 14 August 2018

 وحید فتوحی با اشاره به مسدود بودن مسیر کمربندی شهرستان تفت، گفت: مسیر کمربندی تفت از سال ۹۴ کار عملیاتی آن شروع‌شده و تاکنون نزدیک به ۹۰ درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

وی افزود: از تاریخ ۹۷/۵/۱۵ به درخواست پیمانکار و نظر شورای ترافیک مسیر به‌طور کامل مسدود شده و امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و برنامه زمان‌بندی بتوانیم در هفته دولت در تاریخ ۹۷/۶/۱۰ این پروژه را افتتاح، مسیر رفت‌وبرگشت مردم باز شود و شهروندان بتوانند از این مسیر استفاده کنند.

شهردار تفت با اشاره به اینکه عملیات به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، تصریح کرد: بنا به درخواست پیمانکار، پروژه برای تسریع در اجرا، مسیر کمربندی به مدت دو هفته مسدود است.

فتوحی بابیان اینکه تاکنون سه میلیارد تومان برای مسیر کمربندی هزینه شده و مسیر، از میدان امام حسین (ع) تفت تا میدان جهاد سه کیلومتر است، اظهار داشت: امیدواریم در چند روز آینده این مسیر برای آسفالت آماده و دوستان در تلاش هستند و در کلیه نقشه‌ها برنامه‌ریزی آن انجام‌شده و سنگ جدول‌های آن کار گذاشته‌شده و امیدواریم به‌سرعت این عملیات پیش رود و در تاریخ اعلام‌شده این پروژه افتتاح شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند از مسیرهای جایگزین اعلام‌شده پل تقوی، کمربندی کنارگذر یزد، کمربندی جدید یزد-شیراز استفاده کنند و همچنین کامیون و اتوبوس‌ها می‌توانند بعد از عبور از پلیس‌راه از جاده چم وارد کمربندی جدید شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار