مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران:
مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران گفت: دستاوردهای انقلاب در حوزه بین الملل باید بیشتر مورد توجه رسانه ها به ویژه رسانه ملی به ویژه در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب قرار گیرد.
کد خبر: ۶۴۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 15 August 2018

سیدحسن حسینی، در جمع فعالان فرهنگی که در سالن همایش‌های صدا و سیمای یزد با حضور معاون استان‌های صدا و سیمای کشور و مدیرکل صدا و سیمای یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که لازم است صدا و سیما انجام دهد، نشان دادن نفود و پیشرفت انقلاب در کشورهای منطقه و جهان است.

وی عنوان کرد: موج اسلام خواهی و عدالت خواهی که امروز در کشورهای منطقه به راه افتاده، متاثر از پیروزی انقلاب است اما کمتر به این کارکرد انقلاب پرداخته شده است.

حسینی تاکید کرد: وظیفه ما است که وضعیت فعلی کشور را با ۴۰ سال پیش مقایسه کرده و نتایج آن را به مردم اعلام کنیم تا در دل آنها امید ایجاد شود.

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران تصریح کرد: اینکه بعد از ۴۰ سال در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا موسساتی از جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) را ترویج کند، مایه عزت و افتخار است و این مهم باید مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد.

فاطمی، معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست با استقبال از این پیشنهاد اظهار داشت: این پیشنهاد باید به عنوان یک سیاست راهبردی در صدا و سیمای مرکز یزد مورد استقبال قرار گیرد و تلاش خواهیم کرد در برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، این ایده ترویج و برای آن برنامه سازی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار