مدیرکل ارشاد استان یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز مرحله نخست طرح تابستانه کتاب در یزد خبر داد و گفت: در این مرحله کتاب‌فروشی های یزد می‌توانند برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۶۴۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 15 August 2018

مجید جوادیان زاده در نشست هماهنگی اجرای طرح تابستانه کتاب در یزد اظهار داشت: کتاب‌فروشی‌های استان یزد می‌توانند از امروز تا شنبه ٢٧ مردادماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ٩٧ اقدام کنند.

وی بیان کرد: نهمین دوره طرح‌های حمایتی از کتاب‌فروشی‌ها با عنوان تابستانه کتاب از سه شنبه ٣٠ مردادماه در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح آغاز می شود.

جوادیان زاده ادامه داد: در قالب این طرح، کتابفروشی ها به مدت ١٠ روز کتاب‌های تألیفی با کمک هزینه خرید ٢٥ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ١٥ درصد عرضه می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد یادآور شد: یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.

جوادیان زاده افزود: در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ١٠٠ هزار تومان است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتاب‌فروشی ها، حداقل شش ماه خواهد بود.

وی عنوان کرد: کتاب‌فروشی‌های عضو طرح عیدانه کتاب ١٣٩٧، برای تایید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد: با توجه به محدود بودن بودجه طرح تابستانه کتاب، سقف یارانه پس از تعیین و اختصاص افزایش نخواهد یافت بنابراین کتاب‌فروشانی که تمایل دارند پس از پایان اعتبار به صورت مشارکتی و با پرداخت ٥٠ درصد یارانه، فروش را ادامه دهند، آمادگی خود را اعلام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار