معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: با انجام برخی هماهنگی‌های بیشتر، روند توزیع لاستیک در استان یزد بهبود می‌یابد.
کد خبر: ۶۴۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 16 August 2018

محمد حاجی صفری در جلسه ای با اعضای اتحادیه حمل و نقل و نمایندگان صنف رانندگان همچنین توزیع کنندگان لاستیک استان یزد اظهار داشت: روند توزیع لاستیک در حال حاضر در استان یزد، مشکلاتی به دنبال دارد که این روند باید بهبود یابد.

وی بیان کرد: در رویه موجود، امکان بررسی اینکه آیا لاستیک به دست راننده رسیده یا خیر به طور کامل ممکن نیست.

حاجی صفری با بیان اینکه به نظر می رسد واگذاری توزیع لاستیک به اتحادیه حمل و نقل بار به جای صنف رانندگان بتواند در بهبود این وضعیت اثرگذار باشد، افزود: اتحادیه سراسری حمل و نقل بار قبلا در بحث توزیع لوازم یدکی و لاستیک تجربه داشتند.

وی ادامه داد: همچنین صنف رانندگان از آنجا که یک NGO به شمار می‌رود، چرخش مالی چندانی ندارد اما اتحادیه می تواند از امتیاز سرمایه گذاری استفاده کند.

حاجی صفری خاطرنشان کرد: لازم است در این جلسه نقطه نظرات همه دست اندرکاران امر سنجیده و بررسی و معایب و مزایای پیشنهادات ارزیابی شود تا بتوانیم بر اساس نظرسنجی کلی پیش برویم.

در این جلسه همچنین میزان سهمیه تخصیص لاستیک به استان یزد، امکان فروش اقساطی لاستیک به رانندگان، تشریح روند صدور حواله و اقدامات لازم در مسیر بهبود روند توزیع لاستیک در استان یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار