شاید اکنون این نظر کارشناسی در خصوص نیمکت پرسپولیس وجود داشته باشد که با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی با فقر مواجه است اما از نظر مالی این مساله متفاوت است.
کد خبر: ۶۴۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 16 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، از ایلنا، در قرارداد بازیکنان پرسپولیس ‌بندی وجود دارد با عنوان رضایت مربی و طبق این بند، در صورتی که کادر فنی از بازیکن راضی باشد مبلغی به‌عنوان پاداش به قرارداد او اضافه می‌شود. البته به نظر می‌رسد آوردن چنین ‌بندی در قراردادها بیشتر برای دور زدن قانون بوده چرا که سرمربی زمانی به بازیکن بازی می‌دهد که از او رضایت داشته باشد و اگر ناراضی باشد اصلا بازیکن را در ترکیب قرار نمی‌دهد.

در واقع باشگاه برای اینکه بتواند بالاتر از سقف تعیین‌شده به بازیکنان پول بدهد، این بند را در قراردادهایش گنجانده اما مشکل اینجاست که هنوز حتی نتوانسته یک ریال به بازیکنانش بپردازد. بدتر از آن بند عجیب و غریب، ۵ میلیاردی است که باید به منشا بدهند. بازیکنی که قرارداد ۳۵۰ هزار یورویی فصل گذشته‌اش با یک افزایش ۲۰ درصدی به ۴۲۰ هزار یورو رسیده و به قیمت روز، بابت این فصل بیش از ۵ میلیارد دریافتی خواهد داشت. حال آنکه سقف قرارداد بازیکنان پرسپولیس با پاداش‌ها و آپشن‌ها دو میلیارد است. باید ببینیم آیا باشگاه می‌تواند پول منشا را بدهد یا در نیم‌فصل او را می‌فروشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار