رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازنا گفت: ۳ کوهنورد گرفتارشده در اشترانکوه با تلاش نیروهای جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازنا نجات یافتند.
کد خبر: ۶۴۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 18 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، علیرضا سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم در ازنا بابیان اینکه تیم کوهنوردی گرفتارشده در اشترانکوه با اقدامات عوامل زمینی و هوایی جمعیت هلال‌احمر ازنا نجات یافتند اظهار داشت: تیم هوایی ساعت 19 به منطقه اعزام شد که پس از 25 دقیقه جستجو موفق شدند کوهنوردان گرفتارشده در دیواره قله کول خشکه را پیدا کند.

وی افزود: عوامل هلال‌احمر ازنا سه کوهنورد گرفتارشده را بعد از گذشت 45 دقیقه از میان صخره قله کول خشکه منتهی به مهر جمال نجات دادند.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازنا بابیان اینکه حال سه کوهنورد گرفتارشده در قله کول خشکه خوب بوده و در سلامت کامل هستند عنوان کرد: بالگرد به ارتفاعات اشترانکوه برگشته و دو تیم جمعیت هلال‌احمر و سه کوهنورد گرفتارشده به شهر ازنا منتقل می‌شوند.

 

به گزارش جام جم آنلاین، ساعت 15:30 دقیقه امروز تیم کوهنوردی سه‌نفره در ارتفاعات اشترانکوه شهرستان ازنا گرفتار شدند که تاکنون تلاش نیروهای هلال‌احمر این شهرستان برای نجات کوهنوردان ادامه داشت که پس از به پرواز درآمدن بالگرد هلال‌احمر این کوهنوردان پیداشده و در سلامت کامل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار