معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اگر فلسفه غدیر به خوبی در جامعه تبین شود پذیرش اصل ولایت برای جامعه محسوس ‎‎ تر خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 18 August 2018

 حجت الاسلام «علی کارگر» در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی در استان، با تاکید بر برگزاری باشکوه دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: تبیین نقش و جایگاه امامت و ولایت در نظام اسلامی برای نسل نوجوان و جوان باید در برنامه ‎ های بزرگداشت دهه امامت و ولایت مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در جهت شبهه ‎ افکنی در خصوص غدیر، امامت و ولایت فقیه، عنوان کرد: پاسخگویی به این شبهات توسط کارشناسان خبره باید مورد توجه جدی متولیان برگزاری جشن ها قرار گیرد.

کارگر بر لزوم حضور فعال تشکل ‎ ها در زمینه برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت تاکید کرد و افزود: تمام تشکل ‎ ها به ویژه هیات مذهبی باید اهتمام جدی به سبقه جشن و سرور در این ایام داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: اگر فلسفه غدیر به خوبی در جامعه تبین شود، پذیرش اصل ولایت برای جامعه محسوس ‎ تر خواهد بود.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و نامگذاری یزد به عنوان حسینیه ایران افزود: از اکنون باید در خصوص برنامه ‎ های محرم برنامه ‎ ریزی ‎ های لازم صورت گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار