مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر پاسداری غدیر با تمام وجود در گفتار و عمل، گفت: قطعاً اگر غدیر به خوبی تبیین شده بود عاشورا رخ نمی‌داد.
کد خبر: ۶۴۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 18 August 2018

حجت الاسلام «سید محمد شریف حسینی کوهستانی» در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه امامت و ولایت به ویژه عید غدیر تاکید کرد.

وی با بیان این که باید غدیر را با تمام وجود در گفتار و عمل پاسداری کنیم، افزود: قطعاً اگر غدیر به خوبی تبیین شده بود عاشورا رخ نمی‌داد.

حسینی از مأیوس شدن دشمن، تکمیل دین و اتمام سنت به عنوان ویژگی‌های عید غدیر خم یاد و اظهار کرد: این ویژگی‌ها، عیدغدیرخم را به عید بزرگ مسلمین تبدیل کرده است.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث امامت جامعه در غدیر، گفت: آن قدر که دین مبین اسلام بر ویژگی‌های رهبر و مدیر جامعه تاکید دارد هیچ دین و مکتبی در جهان حساس نیست.

وی با بیان این که در زمینه فرهنگی فعالیت‌های خوبی در کشور صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اما دشمن هم بیکار ننشسته و با قدرت درحوزه ‎ های مختلف به ویژه در حوزه رسانه در حال فعالیت است.

حسینی کوهستانی در ادامه با اشاره به فعالیت دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در استان، گفت: جلسات این بنیاد به صورت مستمر با حضور دستگاه‌های عضو و به ریاست حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: برگزاری مستمر جلسات این بنیاد در استان توانسته است وحدت رویه و هماهنگی را در فعالیت‌های دهه امامت و ولایت در دستگاه‌ها عضو ایجاد کند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، گفت: در این راستا جلساتی با فعالان و کارشناسان برتر استان در حوزه آهنگ و شعر برگزار شده است.

حسینی کوهستانی افزود: همچنین جلسه‌ای با حضور شاعران آیینی استان و با حضور شاعر آیینی پیشکسوت، استاد مجاهدی متخلص به پروانه به میزبانی این اداره کل برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری گردهمایی روسای هیات مذهبی و مداحان، برگزاری گردهمایی مبلغین و مبلغات و برگزاری نشست هم اندیشی با روحانیون مدعو استان از جمله برنامه‌های این اداره کل به مناسبت ماه محرم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اشاره به برپایی موکب‌ها در ماه محرم، گفت: باید از ظرفیت موجود در موکب‌ها جهت نشر شعور حسینی در بین عزاداران بهره برد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار