رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهریز از توزیع ۱۴ تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 18 August 2018

 «حبیب الله خلفایی» بيان کرد: توزیع مرحله دوم گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار از هفته قبل در فروشگاه‌های شهرستان مهریز آغاز شده و همچنان در حال توزیع است.

وی افزود: سهمیه مرحله اول توزیع مرغ منجمد در شهرستان مهریز ۵.۵ تن و سهمیه مرحله دوم شهرستان ۸.۵ تن بوده که در مجموع ۱۴ تن مرغ منجمد به قیمت مصرف ‎ کننده ۶۷۵۰ تومان در حال توزیع است.

خلفایی بیان کرد: با توجه به قیمت بالای مرغ گرم، این طرح از استقبال خوب شهروندان مهریز برخوردار شده و با توجه به افزایش تقاضا برای گوشت مرغ تا متعادل شدن قیمت توزیع در بازار ادامه می ‎ یابد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهریز همچنین از توزیع چهار تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: به صورت هفتگی ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلو در دو نقطه شهر مهریز توزیع می ‌ شود که قیمت گوشت گوسفندی بره تازه بدون چربی و به صورت مخلوط نیز در قصابی‌های سطح شهر هر کیلو ۴۹ هزار تومان است و فروش بالاتر تخلف محسوب می‌شود.

خلفایی خاطرنشان کرد: مردم می‏توانند از طریق تلفن گویای ۱۲۴ این تخلفات را گزارش کنند تا پیگیری ‎ های لازم انجام شود.

وی بیان کرد: در جریان توزیع برخی اقلام یارانه‌ای و مصوب، با اجرای طرح تنظیم بازار، کار نظارت دقیق بر واحدهای توزیع کننده مواد پروتئینی در شهرستان شدت گرفته و بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت مهریز در صورت مشاهده تخلف با متخلفان به شدت برخورد می کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار