کارشناس تشکل ‎ های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:در آستانه ماه محرم گردهمایی روسای هیات و مداحان استان یزد برگزار می ‎ شود.
کد خبر: ۶۴۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 18 August 2018

حجت الاسلام «هادی نوروزی» در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت ‎ های ملی و مذهبی که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره در پیش بودن مناسبت مهم دهه امامت و ولایت بر برگزاری هر چه باشکوه ‎ تر این ایام تاکید کرد.

وی اظهار کرد: در برنامه های بزرگداشت عید غدیرخم، مراسم قرائت خطبه گرانقدر غدیر و زیارت غدیر مورد توجه متولیان قرار گیرد.

نوروزی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و آغاز آماده سازی هیات از اکنون باید برنامه ‎ ریزی‏ها و تدابیر لازم از اکنون صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی روسای هیات و مداحان در آستانه ماه محرم، گفت: در این گردهمایی نکات لازم و ضروری تذکر و هم اندیشی پیرامون برگزاری هر چه بهتر مراسم های عزاداری در این ماه صورت می گیرد.

نوروزی با اشاره به برپایی موکب ها در ماه محرم در نقاط مختلف شهر، تصریح کرد: برپایی موکب‏ها در این ماه شور و حال خاصی را در شهر حاکم می ‎ کند اما قطعا نحوه انتخاب مکان و ساعت فعالیت از موضوعاتی است که باید در مورد آن برنامه ریزی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار