مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مشاوره برای کاهش آسیب‌های اجتماعی‌،گفت: اولین مرکز مشاوره اسلامی در استان یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 18 August 2018

حجت الاسلام والمسلمین«محمد شمس» با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره اسلامی در استان یزد، اظهار کرد: این مرکز مشاوره به همت حوزه علمیه و همکاری معاونت فرهنگی امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد و اداره اوقاف شهرستان یزد افتتاح شد .

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این مرکز، افزود: با توجه به نیازهایی که در سطح استان یزد احساس می‌شود و این که مردم امروزه با وجود شرایط پیچیده، نیازمند مشاوره در زمینه‌های مختلف هستند، بر آن شدیم تا با راه‌اندازی مرکز مشاوره اسلامی در یزد مردم را در زمینه‌هایی که نیازمند مشاوره هستند، یاری رسانی کنیم .

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به این‌که در این مرکز مشاوره پنج مبحث تخصصی به ثبت‌نام شدگان ارائه می‌شود،‌گفت: در مرکز مشاوره اسلامی مباحث مختلفی مانند خانواده، ازدواج، تحصیلی، استعداد سنجی و کودک با حضور کارشناسنان بحث مشاوره به مردم ارائه می‌شود .

حجت الاسلام والمسلمین شمس در پایان با بیان این‌که در حال حاضر با توجه به محدودیت ثبت‌نام در این مرکز،‌خاطرنشان کرد: این مرکز صبح‌ها از ساعت 9 تا 11 ویژه خواهران و عصرها از ساعت 16 تا 19 ویژه برادران است که می توانند در طول هفته به مرکز مشاوره اسلامی واقع در امامزاده سید جعفر محمد(ع) مراجعه کنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار