سرپرست فرمانداري يزد:
سرپرست فرمانداري یزد با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از فرصت هفته دولت برای بیان دستاوردهای مختلف،‌گفت:‌ جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت اجرایی دستگاه های دولتی و خدمت‌رسان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۴۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 19 August 2018

«عباس حیدری» در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان يزد با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تمامي شهداي دولت اظهار کرد: دشمن شناسي، حفظ روحيه نشاط و اميد در مردم، تقويت روحيه قناعت و ساده زيستي، پرهيز از افراطي گري، توجه به شايسته سالاري و ارائه كارنامه چهل ساله انقلاب اسلامي،ترسيم افق آينده اميدبخش در شيوه نامه و برنامه‌هاي هفته دولت مورد توجه قرار گيرد .

وي با تاكيد بر لزوم توجه بيشتر دستگاه‌هاي دولتي و خدمات رسان در جلب رضايت مردم و تكريم ارباب رجوع افزود: رويكرد مردمي و برنامه‌ريزي به منظور مشاركت دادن مردم و سازمان‌هاي مردم نهاد در برنامه‌هاي تعيين شده ستاد بزرگداشت هفته دولت به خوبي محسوس باشد .

نماينده دولت در شهرستان يزد با تاكيد بر اين‌كه هفته دولت فرصت خوبي براي تبيين و انعكاس مطلوب خدمات دولت در جامعه است،‌ گفت: به كارگيري روشهاي نوين و هنرمندانه در انعكاس عملكرد دستگاه‌هاي دولتي بايد در كنار برنامه‌هاي معمول مورد توجه قرار گيرد .

سرپرست فرمانداري يزد در پايان به تقارن هفته دولت با دهه امامت و ولايت اشاره و خاطرنشان کرد: جشنواره‌هاي مختلف فرهنگي، هنري، ورزشي و مسابقات مختلف (پياده روي همگاني) علاوه بر تبيين عملكرد دولت در اين دهه و ايام عيد سعيد غديرخم برگزار می‌شود

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار