استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه لازم برای توسعه اقتصاید استان،‌گفت: نظارت جدي بر تبديل تسهيلات دريافتي به ايجاد شغل جدید در استان یزد ضروری است.
کد خبر: ۶۴۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 19 August 2018

«محمود زمانی قمی» در هفتمين جلسه كارگروه تخصصي اشتغال استان يزد در سال جاري با گراميداشت سالروز ورود آزادگان به ميهن،‌اظهار کرد: انقلاب اسلامي فراز و فرودهاي زيادي را تجربه كرده است و ايستادگي شهدا و مجاهدت جانبازان و ايثارگران در غلبه بر سختي‌ها و عبور از موانع جايگاه بسيار ارزشمندي دارد كه وظيفه داريم نسبت به حل دغدغه‌ها و مشكلات خانواده‌هاي معظم اين عزيزان با جديت تلاش كنيم .

وی افزود: دغدغه‌هايي از سوي خانواده شهدا و ايثارگران در زمينه‌هاي مختلف از جمله اشتغال طرح مي‌شود و با توجه به گزارشي كه از سوي اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در زمينه نيازهاي مربوط به اشتغال طرح شد، تمام دستگاه‌هاي اجرايي بايد بر اساس ظرفيت‌هاي قانوني استان، كميته‌اي تشكيل و نسبت به حل اين مشكل هر چه سريع تر اقدام شود .

استاندار یزد گفت: فعاليت‌هاي خوبي از سوي بانک‌ها و دستگاه‌هاي متولي در زمينه اشتغال صورت گرفته است و اميدواريم تسهيلات پرداختي و طرح‌هاي ارائه شده در حوزه‌هاي مختلف علاوه بر ايجاد شغل، رونق اقتصادي نيز به همراه داشته باشد .

نظارت سطوح مختلف بر تبديل تسهيلات دريافتي به ايجاد شغل

«علی زینی‌وند» معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد گفت: پس از ارائه و دريافت تسهيلات توسط واحدهاي موردنظر جايگاه نظارتي دستگاه‌هاي متولي به ويژه فرمانداران در بررسي ادامه اين جريان و پيگيري تحقق نتايج بسيار مهم و داراي اهميت است .

وی افزود: مديران اجرايي و نظارتي در كنار فعالان اقتصادي و افرادي كه از تسهيلات ارزان قيمت ارائه شده توسط دولت بهره‌مند شدند با ارائه مشورت ها و راهنمايي براي سرعت بخشيدن به پيشبرد اهداف مي‌توانند بسيار موثر واقع شوند و به فعاليت اين واحدها در مسير مناسب تري كمك كنند .

زيني وند در پايان خاطرنشان كرد: نظارت دستگاه‌ها در سطوح مختلف امري ضروري است تا در ارزيابي پايان كار بتوانيم ميزان اشتغال خالص و اثرات ارائه تسهيلات به طرح هاي مختلف و توسعه واحدهاي موثر در اين ايجاد شغل را بررسي و براي شرايط پيش رو تصميم گيري نمائيم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار