امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این‌که مشکلات اقتصادی امروز ناشی از دوری مسئولان از مردم است، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی تمام مشکلات اقتصادی کشور را برطرف می‌کند.
کد خبر: ۶۴۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 19 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در نشست شورای هماهنگی ایثارگران استان یزد با اشاره به این‌که دشمن سعی دارد که روحیه‌های انقلابی و جهادی را از جوانان و نوجوانان ما بگیرد، اظهار کرد: امروز دشمن به صورت گسترده در این عرصه فعالیت می‌کند و تمام توان خود را برای تحقق هدف خود به کار بسته است.

وی افزود: آزادگان و ایثارگران باید بیش از هر فرد دیگری در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج آن در بین جوانان تلاش کنند و به ویژه در بین خانواده‌های خود روحیه انقلابی را به صورت پررنگ ترویج نمایند.

امام جمعه یزد در ادامه گفت: از بسیج و سپاه و آزادگان خواست که بیش از پیش در کنار مردم قرار گیرند و با آنها ارتباط بسیار خوب و نزدیکی برقرار کنند تا مشکلات آنها را هرچه بیشتر درک و در راستای رفع آنها قدم بردارند.

ناصری یزدی با تاکید بر این‌که مشکلات کشور به صورت کامل قابل حل است، تصریح کرد: تنها یک مقدار دغدغه و سخت کوشی نیاز است که باید در بین مسئولان به وجود آید و نسبت به رفع این مشکلات حرکت کنیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که بسیاری از مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: ما هم باید به جای این‌که مردم را یک طرف قرار دهیم و خودمان در طرف دیگر باید در بین آنها قرار بگیریم و از ظرفیت بسیار زیادی که مردم دارند برای رفع مشکلات استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه ما باید در ساخت قطعات و لوازم یدکی در تمام عرصه‌ها تلاش بسیار زیادی داشته باشیم گفت: الان پس از 40 سال از پیروزی انقلاب نباید ما برای تامین قطعات و لوازم یدکی در صنایع مختلف وابسته به کشورهای دیگر باشیم.

وی در پایان گفت: اگر مسئولان از ابتدا در بین مردم بودند و با آنها ارتباط مناسب داشتند قطعا مشکلاتی که الان در کشور ما وجود داشت به وجود نمی‌آمد و این چنین احتکارهایی که به در جامعه وجود دارد را شاهد نمی‌بودیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار