رییس اداره کتابخانه های عمومی مهریز به برنامه‌های اجرایی اداره کتابخانه‏‏های عمومی این شهرستان در هفته دولت پرداخت.
کد خبر: ۶۴۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 19 August 2018

«سعید قریشی» ضمن تبریک پیشاپیش هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: بازگشایی کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری از مهم ‎‎ ترین اقدامات این اداره در هفته دولت است.

وی ادامه داد: کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال در بخش‏‏های مختلف، تجهیز و بهسازی شده است.

وی، با اشاره به این که 80 میلیون تومان از این هزینه از سوی نهاد کتابخانه‏‏های عمومی کشور و 60 میلیون تومان از اعتبارات استانی و شهرستانی جهت تعمیر و تجهیز این کتابخانه صرف شده است، افزود: جدا سازی بخش کودک، زیباسازی بخش کودک، اجرای سقف کاذب، رنگ آمیزی، روشنایی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و خرید 120 عدد قفسه از جمله این اقدامات است.

ريیس اداره کتابخانه ‎‎ های عمومی مهریز از اجرای برنامه‏‏های متنوع فرهنگی در هفته دولت خبر داد و گفت: کتابخانه‏‏های عمومی شهرستان با هدف خدمت به مردم و با الگو قرار دادن شهدای دولت در راستای تحقق ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و انس بیشتر مردم به کتاب و کتابخانه، در هفته دولت، برنامه‏‏های متنوعی را در سطح شهرستان برگزار می ‎‎ کنند.

قریشی از دیگر برنامه‏‏های بزرگداشت هفته دولت کتابخانه‏‏های عمومی شهرستان را جمع‏‏خواني كتاب ‎ هاي شهيد باهنر و شهيد رجايي و بيان مختصري از زندگينامه اين دو شهيد، اجرای برنامه قصه ‎‎ گویی، برپایی نمایشگاه كتاب ‎ های منتخب به مناسبت هفته دولت، برگزاری نشست کتابخوان با محوریت معرفی کتاب‏‏های شهید رجایی و باهنر، نشست مثنوی خوانی، غباررویی گلزار شهدا، اختتامیه کلاس ‎ ‏های تابستانی و اهدای جوایز عنوان کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار