معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد گفت: در روز عید قربان 132 پایگاه ثابت و سیار، نذورات و قربانی مردم نوعدوست استان را جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۶۴۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 19 August 2018

 غلامرضا مشعل چی افزود: این پایگاه ها در کشتارگاه‌های رسمی ذبح دام، دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر، مراکز نیکوکاری و مساجد مستقر می شوند.
وی اظهار داشت: نیکوکاران یزدی می‌توانند برای اهداء نذورات نقدی در روز عید قربان و مشارکت در این سنت حسنه از طریق سامانه نیکوکاری 0968877 و همچنین شماره‌گیری کد دستوری#035*8877* تلفن همراه اقدام کنند.
مشعل چی افزود: پایگاه‌های مراکز نیکوکاری شهرستان‌ها در سطح محله‌ها و مساجد اصلی دایر است و نذورات قربانی مردم محله با اجرای طرح (خانه به خانه) و با کمک معتمدان و نیروهای افتخاری جمع‌آوری و بین نیازمندان محله توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: بنا بر توصیه‌های انجام‌شده برای رعایت مسائل بهداشتی از توزیع گوشت گرم ذبح‌شده در همان روز خودداری و گوشت‌های اهدایی به مدت 24 ساعت در یخچال یا سردخانه نگهداری و سپس در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
مشعل چی بابیان اینکه 23 هزار مددجوی معیشت بگیر تحت حمایت و 242 خانوار مبتلا به سوء تغذیه در اولویت دریافت نذورات قرار دارند یادآور شد: ارزش نذورات، قربانی و عقیقه اهدایی مردم نیکوکار استان در سال گذشته 6 میلیارد و 180 میلیون ریال بود که در بین نیازمندان توزیع شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار