فرماندار اردکان گفت: بر اساس بخشنامه ، مدیران سایت ها و کانال های خبری باید برای انتشار اخبار، مجوز بگیرند تا اخلاق حرفه ای را رعایت کرده باشند .
کد خبر: ۶۴۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 21 August 2018

 هادی مقیمی در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه اردکان افزود: مدیران ادارات و مسئولان شهرستان بر اساس بخشنامه ، موظفند با رسانه هایی که دارای مجوز هستند همکاری کنند.
وی اضافه کرد: متاسفانه خیلی از کانال ها و سایت های خبری اردکان همچنان فاقد مجوز هستند .
فرماندار اردکان با بیان اینکه تمام انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران را زمانی می پذیریم که خودشان متعهد و مجوز لازم را دریافت کرده باشند تصریح کرد: امیدواریم سال آینده شاهد باشیم همه کانال های خبری این شهرستان در اقدام مثبت مجوز دار شدن قدم گذارده باشند.
مقیمی در ادامه در خصوص فیلترینگ تلگرام گفت: مهمترین رسانه ارتباطی بین ایرانیان تلگرام است که با توجه به قوانین جمهوری اسلامی استفاده از آن منع شده است.
وی یادآور شد : کسانی که با خبر سر و کار دارند نمی توانند از یک رسانه محدود شوند و خیلی از دوستان خبرنگار کانال در این فضای مجازی و مخاطبین زیادی هم دارند و همچنان این فضا فعال است .
فرماندار اردکان اظهار داشت: معتقدیم هر موضوعی باید پیگیری شود و با دشمن در همان فضا مبارزه کرد تا جایی که به منافع ملی آسیب نرساند .
مقیمی از خبرنگاران خواست خودشان طرحی را جهت ارتقاء سطح کیفی اخبار شهرستان ارائه دهند و اجرایی کنند .
وی در ادامه با بیان اینکه خبرنگار به معنای واقعی کسی است که زبان گویای مردم باشد افزود: یک خبرنگار باید مشکلات ، دردها و نارسایی های جامعه را به گوش مسئولان برساند .
فرماندار اردکان اظهار داشت : خبرنگار باید بداند رسالت مهم و اساسی بر عهده دارد و به قلمش متعهد و امانت دار باشد .
مقیمی با بیان اینکه یک خبرنگار باید همیشه خبرنگار بماند و تحت تاثیر هیچ جریان سیاسی یا جناح خاصی کار نکند گفت: یک رسانه زمانی تاثیر خودش را می گذارد که دامنه برد بالایی داشته و براساس اخبار مستندش ، تصمیمات مهم گرفته شود .
وی گفت: خبرنگاران باید با هدف و چارچوب حرفه ای خبرنگاری آشنا شوند تا بتوانند کار کنند.
در این نشست خبرنگاران سوالات خود را مطرح و در خاتمه از آنها تجلیل به عمل آمد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار