استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان اینکه در شرایط سخت، مهمترین و حساس ترین کارها به پلیس واگذار می شود گفت: نقش پلیس در کشور و در خدمت به مردم، بی بدیل و بزرگ است.
کد خبر: ۶۴۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 21 August 2018

محمود زمانی قمی در دیدار با فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان پلیس یزد افزود: حضور شبانه روزی در نقاط صفر مرزی، گشت زنی سربازان نیروی انتظامی در شهرها و هر نوع رفتار پلیس موجب امنیت و آرامش است.
وی ادامه داد: هیچ سازمانی را در کشور نمی شناسیم که به اندازه ناجا تنوع مسئولیتی داشته باشد و یکی از وظایف اساسی حفظ و برقراری نظم و امنیت در جامعه است.
استاندار یزد با بیان اینکه ناجا از نظر دینی سازمانی با منزلت است خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد از نعمت امنیت استفاده می کنند و کمتر شکرگذار آن هستند به همین دلیل در اسلام از امنیت به عنوان نعمت ناشناخته یاد شده است.
زمانی قمی به ایستادگی مردم در مقابل تهدیدهای دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: مردم همیشه از انقلاب اسلامی و دولت دفاع کرده اند و حالا نوبت ما مسئولان است تا در خدمت آنها باشیم.
همچنین در ابتدای دیدار ، فرمانده انتظامی یزد به ارائه گزارش از برنامه های پلیس اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح سلامت مجموعه کارکنان و تقویت روحیه معنوی از مهمترین اهداف است.
سردار سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری ، ارتقای سطح دانش فنی پلیس های تخصصی و روزآمدی و ارتقای کیفی توان عملیاتی پلیس را از اولویت ها برشمرد .
وی خاطرنشان کرد: کنترل و مهار جرائم و آسیب های اجتماعی با مشارکت سایر دستگاه ها از اقدام های مهم پیش روی پلیس است.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار