چند خبر کوتاه از شهرداری لاهیجان؛
تابناک / مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: پس از صدور رأی دادگاه تجدید نظر که در تاریخ ۱۰ شهریور به وکیل این پرونده ابلاغ شد بر خود لازم دیدم از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و صبوری مردم لاهیجان برای پیگیری این پرونده مهم قدردانی کنم.
کد خبر: ۶۵۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ 03 September 2018

 

شهردار لاهیجان گفت: جزیره و استخر لاهیجان حق واقعی شهروندان است.

 

تابناک / مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: پس از صدور رأی دادگاه تجدید نظر که در تاریخ ۱۰ شهریور به وکیل این پرونده ابلاغ شد بر خود لازم دیدم از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و صبوری مردم لاهیجان برای پیگیری این پرونده مهم قدردانی کنم.

وی اضافه کرد: این پرونده سالها در محاکم در حال پیگیری بود که در دوره پنجم شورای شهر و حضور اینجانب به عنوان شهردار با تشکیل جلسات متعدد با حضور کارشناسان و پیگیری های لازم موفق شدیم با دریافت حکم قانونی نسبت به باز پس گیری جزیره استخر اقدام کنیم.

کاظمی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر همواره دغدغه داشتند که این مسأله حل شود و اینجانب هم در زمان قبول مسئولیت شهرداری قول دادم پیگیر بازگرداندن جزیره به مردم لاهیجان باشم که با حمایت اعضای شورای شهر و استاندار محترم و مسئولان شهرستان این مهم اتفاق افتاد.

شهردار لاهیجان با قدردانی از توجه ویژه دکتر سالاری استاندار گیلان اظهار کرد: استاندار پرتلاش گیلان همواره یکی از حامیان بازپس گیری جزیره بود و حتی قول داد مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای این کار اختصاص دهد.

وی گفت: مردم لاهیجان لایق بهترین ها هستند و ما به عنوان خادمان این مردم وظیفه داریم در خدمت ولی نعمتان خود باشیم و شهر لاهیجان با برنامه ریزی ها صورت گرفته به زودی شاهد ارتقای خدمات دهی به شهروندان و مسافران خواهد بود.

شهردار لاهیجان افزود: ما با عمل به وعده های داده شده برای ترسیم شهری زیبا و آباد همه تلاش خود را بکارخواهیم بست و شهروندان شاهد خواهند بود که تیم مدیریت شهری بدون پرداختن به حاشیه ها فقط و فقط به مردم و توسعه شهر لاهیجان فکر می کند.

کاظمی افزود: همچنین جای دارد از مدیریت شهری و اعضای شوراهای قبلی هم بابت پیگیری در مورد این پرونده تقدیر نمایم.

 

طرح سنگ فرش میدان وحدت تا انقلاب لاهیجان اجرا می شود


شهردار لاهیجان از سنگ فرش و زیبا سازی مسیر میدان وحدت تا میدان انقلاب لاهیجان خبر داد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان ،مسعود کاظمی در نشست صمیمانه با بازاریان لاهیجان که در اتاق اصناف برگزار شد ضمن قدردانی از تعامل بازاریان با شهرداری افزود: در طول مدت۱۰ماهی که بعنوان شهردار لاهیجان انتصاب شدم تمام تلاش خود را بکار بستم تا به قول های داده شده عمل نمایم.
وی با بیان اینکه زمانی میتوانم موفق باشم که برنامه داشته باشیم اضافه کرد: برای حضور مسافران در لاهیجان نیز باید برنامه داشت تا زمان اقامت و مکث مسافران را بیشتر کنیم.
وی گفت: اجرای پروژه باز آفرینی مرکز شهری میدان وحدت تا انقلاب با نظارت اداره کل راه و شهر سازی توسط شهرداری لاهیجان انجام میشود.
وی اضافه کرد: با اجرای این پروژه مسافران علاوه بر نقاط گردشگری برای بازدید از بازار و نقاط تاریخی میدان وحدت از این منطقه هم دیدن خواهند کرد.
وی گفت: برای حضور گردشگران در میدان و آثار تاریخی باید کارهایی کنیم که مسافران را جذب نماییم
شهردار لاهیجان با بیان اینکه شهر سازی باید بر اساس نیازمندی مردم و اصناف باشد افزود: بازاریان دغدغه ای برای اجرای این پروژه نداشته باشند و ما به نمایندگان شما در شورای شهر احترام قائل هستیم و با توجه به نظر مسئولان شهرستان تمام سعی خودرا خواهم کرد رضایت همگان جلب شود.
کاظمی اضافه کرد: اجرای سنگ فرش و بهسازی و زیبا سازی طرح میدان تا میدان به نفع مردم و بازار خواهد بود.
این جلسه با حضور اکبرپور رئیس اتاق اصناف ، جنابی رئیس شورای شهر و نیکفر نماینده شهرستان های لاهیجان وسیاهکل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و هر یک از این افراد و بازاریان با بیان نظرات خود پرداختند.

 

حل مشکل جزیره لاهیجان بعد از سالها+سند
 
 
با حکم رئیس شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر گیلان مقدمات بازگشایی جزیره لاهیجان فراهم شد.
 
رئیس دادگاه طی حکم خود اعلام کرد شهرداری لاهیجان ظرف مدت سه ماه آینده می تواند با پرداخت ۶.۵ میلیارد تومان به صندوق دادگستری برای بازپس گیری جزیره از مستاجر فعلی اقدام کند.
 
گفتنی است استاندار گیلان پیش از این وعده داده بود ۳.۵ میلیارد تومان از مبلغ واگذاری را پرداخت خواهد کرد و شهرداری لاهیجان می تواند با پرداخت پول باقیمانده فرصت بزرگی برای ایجاد سرمایه گذاری تفریحی و گردشگری را ایجاد کند. گفته می شود شهرداری در نظر دارد فعلا از جزیره استخر به عنوان یک فضای عمومی تفریحی گردشگری استفاده کند تا شرایط حضور سرمایه گذار جدید در آن فراهم گردد.
 
 
 
جزیره استخر لاهیجان با اقدام ظاهراً قانونی یک شهردار در دهه ۷۰ با مبلغی ناچیز واگذار شد و از سال ۸۱ تاکنون درهایش به روی مردم بسته مانده است. در این میان جلسات دادگاه فراوانی برای بازپس گیری آن برگزار شده است که هیچ کدام به نتیجه نرسیده بود.
 
بازپس گیری جزیره برای در اختیار قرار دادن آن به مردم یکی از شعارهای مهم مسعود کاظمی شهردار فعلی لاهیجان بود که در این زمینه نشست های مختلفی نیز برگزار شد.
 
 
 
 
 

 

 
پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان در هفته دولت افتتاح شد
 
 
پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان همزمان با بزرگداشت هفته دولت افتتاح شد.
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری، معاونان سیاسی و عمرانی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات ، پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان به بهره برداری رسید.
مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در مراسم افتتاح گفت: این پروژه ها شامل تعریض و احداث پل فرهنگیان و اجرای آسفالت مسیر فوق، بازسازی خانه سنتی پارک بعثت(باغ ملی) و اجرای کفپوش مسیر پیاده راه خانه سنتی، مرمت و بازسازی نمای حمام گلشن و اجرای آبنمای موزیکال با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری به اجرا رسید.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از تلاش کارکنان شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.
امیر جانبازی، سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان هم در این مراسم از عملکرد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برای اجرای پروژه های عمرانی تجلیل کرد.
 
 
 
 
 

 

بازدید شهردار لاهیجان از اجرای زیبا سازی و باز آفرینی محله میدان(میدان انقلاب تا میدان وحدت)
 

 
 
 

 

سرپرست جدید سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان منصوب شد
 
 
شهردار لاهیجان با صدور حکمی سرپرست جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان را منصوب کرد.
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،مسعود کاظمی با صدور حکمی حمید خیراندیش کوبیجاری را به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی منصوب کرد
لازم بذکر است پیش از این محمود حسنی دیلمی به عنوان مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مشغول فعالیت بود که پس از سالها تلاش در این عرصه به افتخار بازنشستگی نائل آمد.
 
 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار