پاکنژاد، نماینده اسبق مجلس در گفتگو با تابناک یزد:
بنا به تجربه من باید برای استانداری یزد یک گزینه بومی کارآمد انتخاب کرد و شرایط فعلی ایجاب میکند گزینه بومی باشد تا بتواند با شناخت عمیق، مشکلات مردم را حل کند.
کد خبر: ۶۵۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 04 September 2018

عباس پاکنژاد نماینده اسبق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تابناک یزد در خصوص چالش انتخاب استاندار غیربومی برای استان یزد گفت: باید برای استان یزد، یک فرد یزدی و بومی انتخاب شود.
وی افزود: انتخاب بومی یا غیربومی نقاط مثبت و منفی دارد. فرد بومی در انتخاب ها و تصمیمات ممکن است دچار رودربایستی شود ولی شناخت عمیق از استان دارد و میتواند تصمیمات خوبی بگیرد. اما گزینه غیربومی، شناخت لازم را ندارد هرچند ممکن است رودربایستی نداشته باشد.
وی افزود: بنا به تجربه من باید برای استانداری یزد یک گزینه بومی کارآمد انتخاب کرد و شرایط فعلی ایجاب میکند گزینه بومی باشد تا بتواند با شناخت عمیق، مشکلات مردم را حل کند.
این نماینده ادوار مختلف مجلس تاکید کرد: البته من معتقدم اختیارات استانداران هم باید افزایش یابد چرا که اینها شناخت بهتری از کارشناسان یک وزارتخانه که در اتاق نشسته اند، نسبت به مسائل هراستان دارند و بهتر میتوانند مسائل را درک و تصمیم گیری کنند و باید اختیاراتشان افزایش یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار