سردار جمیری:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تداوم دشمنی علیه نظام اسلامی، گفت: جنگ و دفاع پس از دفاع مقدس تمام نشده و ادامه دارد.
کد خبر: ۶۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 11 September 2018

 سردار فتح‌الله جمیری ظهر امروز در همایش گرامیداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در محل تیپ الغدیر یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه هنوز جنگ تمام نشده است، اظهار داشت: ادامه خباثت دشمنان علیه ملت ایران نشان می‌دهد که جنگ و دفاع مقدس تمام نشده و رزمندگان ما باید همواره برای دفاع آماده باشند.

وی افزود: اکنون مردم در شرایط سختی قرارگرفته‌اند و همه مسئولین باید مردم‌داری و مردم یاری را در دستور کار خود قرار دهند تا اندکی از حجم مشکلات آن‌ها را کاهش دهند. بدون شک دشمن که در پیدایش وضعیت کنونی نیز نقش داشته است در تلاش است بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: مردم با بصیرت ایران همواره در همراهی نظام اسلامی و مقابله با نقشه شوم دشمنان انقلاب کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته‌اند و اکنون نیز به وظیفه خود عمل خواهند رد؛ اما آنچه اکنون اهمیت دارد این است که مسئولین باید قدرشناس مردم باشند و برای کاهش مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

جمیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارنامه درخشان مردم دارالعباده یزد در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب، تصریح کرد: مردم دارالعباده با بصیرت مقال زدنی خود در عرصه‌های مختلف حضور پررنگی داشتند و کارنامه درخشانی از خدمت و رشادت برجای گذاشتند.

این مسئول اضافه کرد: رزمندگان یزدی در طول هشت سال دفاع مقدس از هیچ تلاشی برای مقابله با دشمنان انقلاب دریغ نکردند که نمود آن رامی توان در تعداد بالای شهید و جانباز این دیار مشاهده کرد.

این فرمانده دفاع مقدس اذعان کرد: اکنون نیز رزمندگان یزدی در مجموعه تیپ الغدیر در همه بزنگاه‌های مهم حضور دارند و در جهت حفظ امنیت مردم و خدمت‌رسانی به مردم جنوب شرق کشور تلاش می‌کنند.

جمیری تأکید کرد: اکنون دشمن قصد دارد با القای ناامیدی به جامعه و موجه ساختن افرادی که از هیچ جنایتی علیه ملت دریغ نکردند انقلاب اسلامی را به چالش بکشد که در این زمینه همگان باید هوشیار باشند تا دشمن در ادامه شکست‌های مستمر خود در این عرصه نیز طعم شکست را بچشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار