رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان گفت: ۸۳ نفر از مربیان و مقام آوران در چهارمین المپیاد ورزشی دارالعباده استان یزد تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۵۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 11 September 2018

 احمدشکر اللهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان گفت: در چهارمین المپیاد ورزشی دارالعباده استان یزد ۱۲ رشته مردان و ۱۰ رشته بانوان شرکت کردند و حائز مقام‌های برتر استان شدند.

شکراللهی افزود: همه رشته‌ها در چهارمین المپیاد ورزشی دارالعباده استان یزد خوش درخشیدند و جایگاه دوم بعد از مرکز استان را کسب کردند.

هادی مقیمی فرماندار اردکان نیز در مراسم تجلیل از مقام آوران رشته‌های ورزش گفت: ورزشکاران در اردکان دارای اخلاق و منش ورزشی هستند و نمونه بارز آنها در تشویق تماشاچیان برای تیم خاتم در اردکان و سایر شهر‌ها به خوبی دیده شده است .

وی گفت: امیدوارم با حمایت‌هایی دستگاه‌های مختلف بخصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر با برنامه ریزی خوب اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی در این شهرستان روز به روز ارتقاء یابد .

مقیمی افزود: بستر و زمینه‌های لازم را برای حضور رقابت هر چه بیشتر از سوی مسولان برای ورزشکاران آماده می شود و تقاضایی که از ورزشکاران جوان و نوجوان، کنار ورزش حتما به درس خواندن بپردازید و یک ورزشکار قهرمان می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر جوانان در جامعه باشد و جوانان تحصیل کرده می‌توانند بهترین الگو باشند.

فرماندار اردکان با اشاره به توجه ورزشکاران به تحصیل و علم آموزی گفت: تنها دلیل موفقیت ورزشکاران تحصیلاتی است که با یک تفکر روشن و با برنامه ریزی بتوانید به ورزش بپردازید و متاسفانه خیلی از ورزشکارانی که تحصیلات لازم را ندارند و یا در بستر مناسبی رشد نکردند وقتی به اوج قهرمانی می‌رسند شهرت آن‌ها را غرق می‌کند و باید در کنار ورزش به تحصیل و علم آموزی توجه شود.

تجلیل از رشته‌های ورزشی شنا، کاراته، تکواندو، ژیمناستیک، باستانی، دو ومیدانی تیراندازی با کمان والیبال فرهنگسرای آیت الله خاتمی با حضور مسولان شهرستان اردکان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار