علاقمندان به شرکت در این طرح با مراجعه به سایت www.yhi.ir یاارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۰۰۰۱۴ می توانند خادم افتخاری هیت های عزاداری شوند.
کد خبر: ۶۵۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 12 September 2018

به گزارش تابناک یزد، مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران گفت: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر در یزد جمعیت عظیمی از مردم در خیابان ها، مساجد، تکایا و حسینیه ها برای شرکت در عزاداری ها، تردد دارند که در این ایام خواه ناخواه، نظافت شهر دستخوش تغییراتی قرار می گیرد.
سیدحسن حسینی افزود: از آنجا که نظافت شهر به ویژه در ایام عزاداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، طرحی با عنوان خادمان افتخاریپیش بینی شده که در آن از ظرفیت مردم و جوانان برای نظافت شهر به طور داوطلبانه استفاده خواهد شد.
وی اشاره کرد: شرکت کنندگان در این طرح به طور ساماندهی شده، نظافت شهر در ایام محرم به ویژه در مسیر تردد عزاداران حسینی را بر عهده خواهند گرفت و به یاری رفتگران شهر خواهند رفت.
سیدحسن حسینی گفت: علاقمندان به شرکت در این طرح و دریافت نشان خادمان افتخاری حسینیه ایران، باید با مراجعه به سایت www.yhi.ir یاارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۰۰۰۱۴ اقدام به ثبت نام کنند.
مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران گفت: علاقمندان باید برای ثبت نام در این طرح، نام و نام خانوادگی، شماره ملی و سال تولد خود را پیامک کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار