دادستان يزد تاکید کرد:
دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: به منظور مبارزه با احتکار و گران‌فروشی باید همه سازمان‌ها به ویژه دستگاه قضایی و انتظامی از سیاست های نظارتی و کنترلی سازمان صمت حمایت کنند .
کد خبر: ۶۵۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 12 September 2018

«علی اکبر شمس» در نشست کمیته قضایی انتظامی استان یزد افزود: نیروی انتظامی با اقتدار پشتیبان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل های بازرسی حضور داشته باشند تا بازرسین فعالیت‌های خود را به بهترین نحو انجام دهند و دستگاه قضایی کنار این سازمان و دیگر افراد و مسئولین خواهد بود تا رسالت کنترل بازار به بهترین نحو انجام شود .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر را ضروری دانست و اظهار كرد: لازم است در مستندسازی پرونده‌ها اهتمام جدی كرد و کلیه مستندات به صورت کامل در مسیر پرونده آماده‌سازی و ضمیمه پرونده گردد تا آراء مؤثر و بازدارنده صادر شود .

این مقام قضایی بر تشکیل بانک اطلاعاتی پرونده‌های مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در روند تکمیل پرونده‌های مواد مخدر و مراحل رسیدگی، وجود بانک اطلاعاتی کامل بسیار راهگشاست .

شمس آموزش ضابطان و نظارت و بازدید از بازداشتگاه ها و کلانتری‌ها را ضروری دانست و اظهار كرد: بازدید از حوزه های انتظامی و بازداشگاه ها و همچنین آموزش ضابطان در سلسه مراتب تشکیل پرونده و شناسایی حل مشکلات آنها و رفع نواقص و تجهیز آن در دستور کار باشد .

این مقام قضایی در خصوص حضور افاغنه غیرمجاز در استان نیز گفت: برخورد با افاغنه غیرمجاز باید به قوت خود برقرار باشد و بازداشتگاه‌ها در جداسازی افراد بومی و غیر‌بومی و تهیه مکان مناسب برای افراد غیربومی اقدام كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار