ريیس شورای شهر ابرکوه:
ريیس شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: اعضای شورا باید ضمن توجه به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر، خود را از جاذبه قدرت‌های سیاسی و محله‌ای مصون دارند .
کد خبر: ۶۵۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 12 September 2018

«محمدجواد معماریان» در اولین جلسه شورای اسلامی شهر ابرکوه با هیئت ‌رئیسه جدید، با اشاره به فرمایشات رهبری پیرامون شورا و توصیه‌های ایشان، اظهار کرد: شوراهای شهر باید همه توان خود را به وظایفی که در قانون برای این شورا معین کرده مصروف دارند و خدمت به مردم را که از بزرگ‌ترین عبادات است سرلوحه همه انگیزه‌های خود قرار دهند .

وي با تأکید بر حفظ ارتباط دائمی اعضای شورا با مردم، تصریح کرد: باید آگاهی از مشکلات مردم را وظیفه ذاتی و همیشگی خود بدانيم و دسترسی مردم را به اعضاي شورا را آسان کنیم .

معماریان با بیان این که کار امروز ما پاسخگویی در یوم‌الحساب را به دنبال دارد، افزود: باید وظایف خود را به‌ درستی شناخته و بر تحقق آن همت گماریم لذا مواردی را که در قانون پيش‌بینی نشده یا به علت وضعیت کشور و دولت قادر به انجام آن نیستیم، وعده ندهيم و از سوی دیگر مردم را نیز از حمایت‌های شورا ناامید نکنیم .

رييس شورای شهر ابركوه با اشاره به این که راهکار حل بسیاری از مسائل انجام صحیح وظایف، دروی از جنجال و غوغا‌گری سیاسی و محله‌ای است، عنوان کرد: اعضای شورا می‌توانند با همدلی و دوری از مناقشات سیاسی، جناحی و محلی، شهردار برگزیده خود را حمایت کنند و متقابلاً در برابر کوتاهی و کج‌رفتاری‌ها بی‌تفاوت نباشند تا همه امور در مسیر صحیح خود به سرانجام برسد .

معماریان ارائه خدمات به شهروندان، حفظ و توسعه فضای سبز و امور فرهنگی را سطوح ارتباطی شهرداری با مردم عنوان کرد و گفت: شهردار باید عملاً به سه مؤلفه اساسی در مجموعه تحت مدیریت خود از جمله مبارزه با فساد در سیستم شهرداری و بافت مدیران شهری، ارتباط سطح عملی اداره شهر و همکاری با سایر دستگاه‌ها را توجه ویژه داشته باشد .

وی ضمن بیان ضرورت پیگیری اموری که تسهیل‌کننده امور شهروندان است از سوي شهرداری، اضافه کرد: اعضای شورا و شهرداری باید رسیدگی به مناطق مستضعف‌نشین و قشر آسیب‌پذیر شهر را در اولویت امور خود قرار داده و ضمن جلوگیری از نفوذ ثروتمندان، از جاذبه‌های قدرت‌های محلی و سیاسی خود را مصون دارند .

ريیس شورای شهر در پايان ابزار امیدواری کرد تا همه اعضای شورا بتوانند با داشتن روحیه بسیجی و با تکیه بر فضل الهی این بار مسئولیت را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم به دوش بکشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار