در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها رقم خورد؛
نیکوکاران یزدی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که 15 و 16 شهریورماه در پایگاه‌های سطح شهر، مساجد و مراکز نیکوکاری محله برگزار شد، حدود 400 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند .
کد خبر: ۶۵۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 12 September 2018

«غلامرضا مشعل‌چی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان این که دومین مرحله از جشن ملی عاطفه‌ها در روز يازدهم 11 مهرماه سال جاری در هزار و 100 مدرسه سطح استان برگزار می‌شود، گفت: نیکوکاران یزدی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که 15 و 16 شهریورماه در پایگاه‌های سطح شهر، مساجد و مراکز نیکوکاری محله برگزار شد حدود 400 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند .

وی افزود: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در 390 پایگاه کمیته امداد استان یزد در سطح شهر، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری، مساجد و مراکز نیکوکاری محله با رویکرد نوین دریافت کمک‌ها از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #035* 8877 *، تلفن نیکوکاری 0968877 و نرم‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز برگزار شد .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر رایگان در بین دانش آموزان تحت حمایت گفت: سه هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر به ارزش 350 میلیون تومان در قالب بسته‌های 100 هزارتومانی به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شد که 62 درصد این کمک‌ها با مشارکت نیکوکاران تهیه شد .

وی با بیان این که سه هزار و 500 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند افزود: 113 میلیون تومان نیز علاوه بر لوازم‌التحریر اهدایی برای تهیه کتب درسی دانش آموزان تحت حمایت توسط کمیته امداد پرداخت شد .

مشعل‌چی در پايان یادآور شد: کمک به تأمین هزینه نوشت‌افزار، کتب درسی، پوشاک، ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی با شرکت در کلاس‌های تقویتی، کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه با فراهم‌سازی زمینه شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره و هدایت تحصیلی برای ورود به رشته‌های فنی و حرفه‌ای ازجمله خدمات حمایتی این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت است .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار