رئیس هیات ورزش شنا ، شیرجه و واترپلو استان یزد گفت: کمیته فنی واترپلو ایران، « امید خسور » را به مرحله سوم اردوی تیم ملی زیر 19 سال کشور دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 12 September 2018

 محمدرضا باغستانی افزود: این اردو با حضور 26 ورزشکار از امروز به مدت سه روز در استخر بین المللی 9 دی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود.
به گفته وی ماه جاری سبحان تقی زاده، احمد میلی، علیرضا هادی و سیدعلی اکبر صفوی مقدم در مرحله دوم اردوی واترپلو دعوت شده بودند.
این مسئول به فعالیت پایگاه استعدادیابی رشته شنا در استخر 22بهمن یزد اشاره کرد که با حضور مربیان مجرب به افراد علاقه مند آموزش های لازم را ارائه می دهد.
باغستانی ، مهمترین برنامه های سال 1397را بازسازی پایگاه قهرمانی و تجهیز آن ، تقویت و استعدادیابی شنای نوجوانان و فعال کردن هیات های شهرستان ها ذکر کرد.
به گفته این مسئول هم اکنون هیات یادشده در شهرستان های یزد ، اردکان ، تفت ، مهریز ، میبد ، خاتم و ابرکوه فعال است و گسترش فعالیت ها در دستور کار قرار دارد.
باغستانی ، نگاه ویژه مسئولان به جایگاه نظارتی هیات شنا در موضوع استانداردسازی استخرها را اساسی ترین مطالبات برشمرد و رسیدگی به آن را خواستار شد.
وی همچنین کمک به ساخت و تجهیز حداقل یک پایگاه استاندارد شنای یزد را به عنوان یک امر مهم مورد تاکید قرار داد تا با همت و همراهی مسئولان و خیران محقق شود.
باغستانی با اشاره به اینکه هم اکنون یزد در رشته واترپلو در جایگاه اول تا سوم و در رشته شنا، جزو 10 تیم اول کشور قرار دارد به حضور تیم واترپلو و شنای مردان در لیگ دسته یک و همچنین لیگ نوجوانان و جوانان باشگاه های ایران خبر داد.
یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار