معاون استاندار يزد خبر داد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: ‌همه کسانیکه تا پایان سال ۹۵ مطالباتی از دستگاه‌های دولتی دارند که به تأیید ذیحساب و مدیر مالی آن دستگاه رسیده است، می توانند برای تسویه حساب بدهی خود نسبت به تهاتر اقدام کنند .
کد خبر: ۶۵۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 12 September 2018

«‌محسن صادقیان» در مورد نحوه تسویه بدهی اشخاص به بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی، اظهار کرد:‌ در راستای تسویه بدهی ها و مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی با استفاده از ظرفیت بند واو تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ ، اشخاص متقاضی مشمول اسناد (اوراق) تسویه نوع دوم که از دولت، وزارتخانه ها، موسسات و شرکتهای دولتی بابت اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای از محل بودجه عمومی دولت و از موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی بابت اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای از محل بودجه عمومی دولت طلبکار و به بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی بدهکار هستند، می‌توانند برای بدهی‌ها و مطالبات خود از طریق صدور اسناد (اوراق) تسویه خزانه نوع دوم تسویه نمایند .

وی افزود: بدهی دستگاه‌های بدهکار به اشخاص متقاضی باید در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه تا پایان سال ۱۳۹۵ ایجاد ‌شده و به تایید ذیحساب یا مدیر مالی دستگ‌ها رسیده باشد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، گفت: موضوع طلب اشخاص متقاضی از دولت شامل تحویل کالا، انجام خدمت پیمانکاری، انجام خدمت مشاوره، انجام خدمت کارکنان دولت و احکام صادره از مراجع ذیصلاح و سایر موارد است.

صادقیان در پایان سخنان خود،‌خاطرنشان کرد: مطالبات بانک‌ها از ‌دولت از طریق تسویه بدهی آنها به سایر بانکها از طریق اسناد خزانه نوع دوم قابل تسویه است و تسویه بدهی ها و مطالبات اشخاص حقوقی که بیش از ۵۰ درصد سهام و یا مالکیت آنها به صورت مستقیم متعلق به اشخاص متقاضی باشد از طریق اسناد تسویه خزانه نوع دوم مجاز می‌باشد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار