در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها؛
یزد ـ‌ مدیرکل کمیته امداد استان یزد از کمک ۴۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران یزدی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 12 September 2018

 محسن علیزاده با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه ها در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در پایگاه‌های سطح شهر، مساجد و مراکز نیکوکاری محله برگزار شد، اظهار داشت: میزان استقبال مردم نیکوکار یزدی از این جشن خوب بود به نحوی که در این مرحله ۴۰۰ میلیون تومان کمک برای دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.

وی یادآور شد: دومین مرحله از جشن ملی عاطفه‌ها نیز قرار است در روز ۱۱ مهرماه سال جاری در هزار و ۱۰۰ مدرسه سطح استان برگزار ‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: مرحله نخست این جشن در ۳۹۰ پایگاه کمیته امداد استان یزد در سطح شهر، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری، مساجد و مراکز نیکوکاری محله با رویکرد نوین دریافت کمک‌ها از طریق تلفن همراه با وارد کردن کد دستوری #۰۳۵* ۸۸۷۷ *، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و نرم‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر رایگان در بین دانش آموزان تحت حمایت یادآور شد: ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در قالب بسته‌های ۱۰۰ هزار تومانی به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شد که ۶۲ درصد این کمک‌ها با مشارکت نیکوکاران تهیه شد.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هستند، افزود: ۱۱۳ میلیون تومان نیز علاوه بر لوازم‌التحریر اهدایی برای تهیه کتب درسی دانش آموزان تحت حمایت توسط کمیته امداد پرداخت شد.

علیزاده عنوان کرد: کمک به تأمین هزینه نوشت‌افزار، کتب درسی، پوشاک، ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی با شرکت در کلاس‌های تقویتی، کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه با فراهم‌سازی زمینه شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره و هدایت تحصیلی برای ورود به رشته‌های فنی و حرفه‌ای از جمله خدمات حمایتی این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار