امام جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کار در حوزه راه و حمل و نقل باید به طور جدی و انقلابی دنبال شود تا هر چه سریع‌تر نتایج مطلوب حاصل شود.
کد خبر: ۶۵۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 12 September 2018

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد و معاونان وی با اشاره به اینکه مسائل حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای هم حساس است و هم ضروری، اظهار داشت: لازم است به فکر کارهای جدید، خوب، وسیع و پرمایه باشید.

وی عنوان کرد: یکی از اقداماتی که باید در برنامه قرار گیرد، دو بانده کردن جاده یزد ـ طبس است زیرا رفت و آمد در این محور افزایش یافته و دو بانده شدن آن بسیاری از مشکلات را کاهش می دهد.

امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت مسائل حوزه راه و حمل و نقل تصریح کرد:در شرایط فعلی باید کارها به صورت جدی و انقلابی حل شود و دیگر وقت معطلی برای فراهم شدن مقدمات نیست.

ناصری ضمن خوشامدگویی به مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: امیدواریم حضور مدیرکل جدید بتواند کارهای زمین مانده را هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا درآورد.

وی تاکید کرد: بحث حمل و نقل نیز بسیار حائز اهمیت است و باید به سرعت ساماندهی شود به ویژه توقفگاه‌های بین جاده‌ای باید برای نماز و استراحت مردم ساماندهی شود.

ناصری خاطرنشان کرد: مردم اکنون در سختی هایی قرار دارند اما در ادارات باید تلاش شود تا شرایط آسایش مردم فراهم شود و همه باید تلاش کنیم تا رضایت خدا و مردم تامین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه راهداری و حمل و نقل اظهار داشت: آماده دریافت رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان به منظور اجرای بهتر ماموریت های این اداره کل هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار