فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دشمن با تمام قوا به مقابله با انقلاب اسلامی و اسلام برخاسته ،با الگو گرفتن از قیام حضرت سیدالشهدا (ع) تمام برنامه‌های دشمنان نقش بر آب می شود.
کد خبر: ۶۵۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 18 September 2018

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در جمع کارکنان پلیس و اعضای شورای تامین شهرستان بافق ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) گفت: در این برهه حساسی که دشمن با تمام قوا به مقابله با انقلاب اسلامی و اسلام برخاسته و تمام قوای خودش را برای ایجاد تزلزل در ارکان مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است باید با اقتدار کامل با الگو گرفتن از قیام حضرت سیدالشهدا (ع) در برابر تمامی آن‌ها ایستاده و شاهد این باشیم که تمام برنامه‌ها و پیش بینی‌های آن‌ها بر هم زده شود.

سردار میرحیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروزه حفظ وحدت برای مردم مهمترین رکن و برای مقابله با خواسته‌های دشمن از واجبات است گفت: همه دستگاه‌ها باید در جهت آنکه بتوانیم در مقابله با مطالبات به ناحق دشمن که در جهت ایجاد مشکل در روند زندگی مردم تلاش می‌کند با حمایت از دولت و دستگاه‌های اجرایی زمینه را برای خدمت به مردم فراهم کنیم.

وی با اشاره به نعمت بزرگ امنیت تصریح کرد: این نعمت بزرگ در مقابل از خود گذشتگی مردم سرافرازان جنگ و جانبازان به این ملت اعطا شده است و همه ما باید در جهت تثبیت و ارتقاء آن کوشا باشیم و امیدواریم با اراده قوی هر روز برکات این نعمت الهی نسبت به قبل در کام مردم محسوس‌تر و ملموس‌تر باشد.

فرماندهی انتظامی استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند امروزه پلیس مظهر اقتدار حاکمیت است گفت: با تمام وجود و تمام قد خود را خدمتگزار این ملت در جهت احیای ارزش‌های اسلامی و فرامین الهی می‌دانیم.

فرمانده انتظامی استان یزد بااشاره به برخورد جی با سوداگران مرگ ومبارزه با تولید و توزیع مواد مخدر گفت: درصدد هستیم تا با کمک سایر دستگاه‌ها در قبال مسئولیتی که در برابر مردم داریم در جهت حراست و صیانت از مردم انجام وظیفه نمایید و با قوت بیشتر و حضور فعال‌تر برخورد لازم را در این زمینه داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار