با حضور وزیر بهداشت:
بیمارستان فوق تخصصی خون آنکولوژی میرزا محمد صادقیان و بانو یزد توسط وزیر بهداشت، استاندار و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شدند.
کد خبر: ۶۵۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 18 September 2018

«سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی» در ادامه سفر خود به استان بیمارستان فوق تخصصی خون آنکولوژی میرزا محمد صادقیان و بانو یزد با زیربنای هشت هزار و 500 متر مربع و با 116 تخت در شش طبقه را افتتاح کرد.

این بیمارستان شامل بخش‌های غربالگری خون و سرطان، درمانگاه، اتاق عمل سرپایی، بخش مراقبت‌های ویژه و پیوند مغز و استخوان، خون و آنکولوژی بزرگسالان، خون و آنکولوژی اطفال، مرکز تحقیقات خون و آنکولوژی و بخش جراحی خون و آنکولوژی است.

افتتاح بخش جدید عفونی با 26 تخت بیمارستانی که در 200 متر مربع زیربنا ساخته شده است از دیگر طرح‌هایی بود که توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

وزیر بهداشت در ادامه فاز یک و دو اورژانس بیمارستانی شهید صدوقی با 1300 متر مربع زیربنا را افتتاح کرد.

این بخش دارای 30 تخت بیمارستانی است که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد 200میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است؛ آیین آغاز ساخت مجتمع آموزشی- درمانی دندانپزشکی بانو تفضلی در بیمارستان شهید صدوقی با زیربنای 4300 مترمربع در سه طبقه از دیگر طرح های افتتاح شده توسط وزیر بهداشت در یزد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار