استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان این‌که نظم انقلاب اسلامی نظم مستکبران جهان را بهم زده است،‌گفت: کربلایی شدن مهمترین ویژگی و تنها رمز ماندگاری ارزش‌های‌ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۵۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 22 September 2018

«محمود زمانی‌قمی» در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت گرامیداشت سالروز 31 شهریور ماه، این روز را یادآور حمله ناجوانمردانه بعث عراق به مرزهای جغرافیایی و عقیدتی ایران اسلامی دانست و اظهار کرد:‌ جنگ تحمیلی جدایی از حوادث تلخ دارای نتایجی شیرین و جاوید است.

وی با اشاره به اهمیت مرور جنگ‌های تاریخ در نقاط مختلف دنیا،‌ افزود:‌ هیچ کدام از جنگ‌هایی که تاکنون در جهان رخ داده است مثل هشت سال دفاع مقدس در اذهان جاویدان نشده است.

استاندار یزد هشت سال دفاع مقدس را تأسی از نهضت کربلا دانست و بیان کرد: کربلایی شدن مهمترین ویژگی و تنها رمز ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس است.

زمانی‌قمی با بیان این‌که صداقت و گفتار در عمل یکی از بارزترین ویژگی‌های رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است، گفت: رزمندگان دلاور ایران اسلامی با ملاک قرار دادن رفتار و منش شهدای کربلا در برابر دشمن بعثی و دیگر متحدانشان ایستادگی کردند.

این مقام مسئول در ادامه تبعیت از ولایت‌فقیه را یکی دیگر از ویژگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رزمندگان دلاور، بسیجیان ایثارگر و ارتشیان قهرمان با تأسی از شهدای کربلا رنگ کربلایی گرفته و با ایمان به خدا از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی ایران اسلامی دفاع کردند.

وی در هدف انقلاب اسلامی را منطقی، انسانی و الهی دانست و تصریح کرد: نظم انقلاب اسلامی نظم مستکبران جهان را برهم زده است.

استاندار یزد در پایان با بیان این‌که جهانخواری، کشتار و زورگویی قاعده نظم استکبار است، گفت:‌ انقلاب اسلامی با صدور ارزش‌های معنوی و انسانی خود توطئه‌های دشمنان خود در نقاط مختلف جهان را خنثی کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار