تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 745 برنامه در رده‌های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 22 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار علی‌محمد اکبری ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شعار محوری گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سال 97 «ما توانستیم» است.
وی افزود: پیروزی‌های حاصله در هشت سال دفاع مقدس و افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در عملیات‌‌های مختلف مرهون عقلانیت، تدبیر و مدیریت همراه با روحیه انقلابی و جهادی در هشت سال جنگ تحمیلی است که با این روند هم اکنون نیز به قدرت بازدارنده مطلوب دفاعی و موشکی دست یافته‌ایم و کشور مقابل انواع تهدیدات نظامی و سخت ایمن شده است.
سردار اکبری با اشاره به ضرورت پاسخگویی به شبهات و ابهامات پیرامون دفاع مقدس، تصریح کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و فشار همه جانبه نظام سلطه بر ملت بزرگ ایران و نظام نوپای اسلامی، شاهد خیانت‌های جریان غربگرا و سازشکار، گروهک منافقین، سلطنت طلب‌ها و ملی گرایان نیز بودیم، که باید در تریبون‌های مختلف برای آگاهی نسل جوان بیان شوند.
فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: امسال برای گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس، تعداد 745 عنوان برنامه در 40 محور کلی و اساسی در دوسطح درون سازمانی و برون سازمانی توسط رده‌های سپاه و بسیج شهرستان‌های 9گانه چهارمحال و بختیاری اجرا و همزمان با این هفته اجتماع بزرگ 20هزار نفری بسیجیان استان نیز در شهرکرد برگزار خواهد شد.
وی گفت: رژه پیاده و محمول نیروهای مسلح در 31 شهریورماه در مرکز استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان‌ها، شرکت منسجم بسیجیان و سپاهیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، نمایش رزمی (بازسازی عملیات)، برپایی نمایشگاه فرهنگی رزمی و هنری، برگزاری محافل شعر و خاطره، دیداربا خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله عناوین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: دیدار و تجلیل از بسیجیان و سربازان نمون، نمایش فیلم و تئاتر، ویژه برنامه  زن و دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی و  ورزشی، افتتاح پایگاه بسیج و سایر پروژه‌های عمرانی، نشست‌های بصیرتی صالحین، غبارروبی مزار شهداء والامقام، برگزاری یادواره‌های شهداء، با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در این هفته اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار