يك كارشناس اجتماعي:
كارشناس اجتماعي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان ميبد تخصيص سهام ترجيحي به كارگران كشور را گامي موثر در ايجاد فرصت‌هاي برابر براي همه افراد در جهت تحقق عدالت اجتماعي و كاهش فاصله طبقاتي بين كارگران و ساير عموم جامعه عنوان كرد.
کد خبر: ۶۵۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 22 September 2018

«ابراهيم زينل‌پور» در كارگاه آموزشي «سهام و سهامداري» كه ويژه كارگران و تعاونگران ميبدي برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب، خاطر‌نشان كرد: واگذاري سهام ترجيحي راهكار مناسبي در جذب كارگران، كاركنان و مديران با تجربه، متخصص و كارآمد جهت افزايش بهره‌وري در شركت‌هاي قابل واگذاري است.

زينل‌پور با اشاره به اين كه تاكنون تعداد زيادي از كارگران كشور از سهام ترجيحي بهره‌مند شده‌اند، تصريح كرد: همزمان با تصويب نامه‌ي هيئت وزيران مبني بر واگذاري سهام ترجيحي به كارگران و در راستاي اجراي قانون سياست‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسي، تعداد زيادي از كارگران كشور از اين سهام بهره‌مند شدند كه اين واگذاري‌ها علاوه بر دستاوردهاي عظيم اقتصادي كه براي سهامداران داشته ولي در صورت عدم مديريت صحيح مي‌تواند به آسيب‌هاي اجتماعي بزرگي منجر شود.

اين مسئول با بيان اين كه ترويج فرهنگ سهام‌داري در بين كارگران و حفظ آن به عنوان منبع درآمد مستقل در دوران بازنشستگي و پيشگيري و كاهش ضرر و زيان ناشي از فروش پيش از موعد سهام براي كارگران از اهداف اساسي برگزاري دوره آموزشي سهام و سهامداري است، اظهار كرد: فرهنگ‌سازي و آموزش كارگران با نحوه ورود به بازار سهام و آشنايي با بازار سرمايه، راهكاري موثر در كوتاه كردن دست سودجويان و جلوگيري از خريد سهام كارگران با نازلترين قيمت است.

اين كارگاه آموزشي به مدرسي «اسلامي»‌ مدير كنترل و نظارت داخلي شركت كارگزاري ايساتيس پويا با توضيح پيرامون واژه‌ها و مولفه هاي سهام و سهامداري و نحوه ورود به بازار سهام و شاخص‌هاي آن دنبال شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار