در اولین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور امروزصبح ۳۱ شهریورماه مراسم رژه نیرو‌های مسلح امسال به میزبانی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با حضور یگان‌های نظامی پیاده و موتوری در بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزارشد.
کد خبر: ۶۵۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 22 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،این مراسم با حضور نماینده‌ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا وحضور گسترده مردم برگزار شد.

امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب ارتش افزود:دفاع مقدسحماسه پرافتخار مردم ولایت مدار ایران اسلامی  و عزت آفرینی مردمی است  که رشیدترین فرزندان خود را در راه دین وولایت، در تحقق شعار هیهات منا الذله  به جبهه های حق علیه باطل فرستادند تا هرگز تسلیم ظلم و زور نشوند.

وی خاطر نشان کرد:در دوران دفاع مقدس ملت ایران با از خودگذشتگی و ایثارامیددشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند تا باردیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت برسانند و نگذارند یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور اظهار داشت:دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری در مقابل دو ابرقدرت بزرگ شرق و غرب است که نیروهای مسلح ما امروز در اوج اقتدار آماده جانفشانی در راه کشور و ملت هستند.

امیر آریانفر تصریح کرد:نیروهای مسلح آماده در هم شکستن هر تهدیدی از جانب دشمنان هستند وتحت زعامت فرمانده معظم کل قوا هر تهدیدی در هر نقطه ای از سرزمین ایران اسلامی و خارج از مرزها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت و هرگز نمی گذاریم دشمنان شاد شوند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار