برنامه حضور هیئت‌های عزاداری یزد در مراسم پرسه امام حسین(ع) در مسجد ملااسماعیل اعلام شد.
کد خبر: ۶۵۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 23 September 2018

به گزارش «تابناک یزد»، مراسم پرسه امام حسین(ع) همزمان با سومین روز شهادت حضرت امام حسین(ع) در مسجد ملااسماعیل یزد و به میزبانی روحانیون حوزه‌های علمیه استان برگزار می‌شود.

نخستین هیئتی که در این مراسم طبق سال‌های گذشته اقدام به عزاداری و سینه‌زنی می‌کند، هیئت روحانیت یزد است که از ساعت هفت تا هفت و 15 دقیقه صبح انجام می‌شود.

پس از هیئت روحانیت، هیئت جهاد کشاورزی و بعد از آن، هیئت جان نثاران ابوالفضل(ع) سخوید با حضور در مسجد ملااسماعیل یزد به انجام برنامه‌های عزاداری خود می‌پردازند.

چهارمین هیئتی که در مجلس عزاداری پرسه امام حسین(ع) یزد حاضر می‌شود و به عزاداری در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌پردازد، هیئت مسئولان هیئات مذهبی استان یزد است.

هیئت سالار شهیدان آزادشهر حسینی یزد هم پنجمین هیئتی است که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و پس از آن هیئت نعیم‌آباد اقدام به حضور در ملااسماعیل یزد می‌کند و ششمین هیئتی که در این مراسم حضور پیدا می‌کند، فرات است.

هیئت‌های "قمر بنی هاشم ابوالفضل(ع) سخوید"، "اعظم چاه ملکی"، "محمود آباد"، "علقمه" ، "کوی علیا"، "خیرآباد"، "نینوا آزادشهر" و هیئت "گنبد سبز" دیگر هیئت‌هایی هستند که به ترتیب وارد این مراسم می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار