معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد خبر داد:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از برخورد پلیس با مزاحمان در اطراف مدارس خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 24 September 2018

سرهنگ محمدرضامزیدی با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت: پلیس در راستای تامین امنیت و نظم و انظباط اجتماعی اقدام به اجرای طرح مدارس خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طرح مدارس گامی در جهت برقراری امنیت دانش آموزان به شمار می رود ادامه داد: هدف اصلی از اجرای این طرح، ایجاد یک بستر امن توام با آرامش برای دانش آموزان و خانواده های آنها است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد عنوان کرد: با اجرای این طرح تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان در معابر و کاهش ضریب آسیب پذیری آنان افزایش خواهد یافت.

وی همچنین از پیشگیری و برخورد با مزاحمان خیابانی به ویژه مزاحمان موتورسوار در راستای اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برخورد با رانندگان مزاحم با هدف تأمین امنیت دانش آموزان در مدت زمان اجرای این طرح با قاطعیت دنبال خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این طرح نیروهای کلانتری به صورت محسوس و غیرمحسوس مدارس تحت حوزه خود را به صورت ویژه تحت پوشش قرار می دهند.

وی بیان داشت: همچنین کمک به روانسازی ترافیک در ساعات شروع و پایان مدارس و تامین امنیت مسیر رفت و آمد دانش آموزان در اجرای این طرح پیش بینی شده است.

مزیدی افزود: خانواده ها ضمن توجه به هشدارهای پلیس در زمینه های مختلف با نیروی انتظامی همکاری داشته و شهروندان در ایام بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، به علت حجم سنگین ترافیک، حتی المقدور از تردد با وسیله نقلیه شخصی در ساعات پیک ترافیک، بخصوص محدوده مرکز شهر خودداری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار