فرماندار اردکان گفت: اخلاق مداری و ادب در جامعه‌ی ما ضعیف و شکننده شده و وجود فضای مجازی این موضوع را تشدید می‌کند.
کد خبر: ۶۵۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 24 September 2018

هادی مقیمی فرماندار اردکان گفت: متاسفانه اخلاق مداری و ادب در جامعه‌ی ما ضعیف و شکننده شده و با وجود فضای مجازی روز به روز شاهد فراگیرتر شدن این مسئله هستیم.

مقیمی با بیان اینکه بدون شک یک انسان با اخلاق و بی سواد بهتر از یک دانشمند باسواد بی اخلاق است اظهار داشت: امروز مهمترین وظیفه دانش آموزان درس خواندن و فراگیری علم، ادب و اخلاق می‌باشد.

وی به ضرورت آموزش اخلاق مداری در دوران کودکی پرداخت و افزود: اگر از سنین پایه مهارت‌ها و آموزش‌ها شروع شود بهتر از هر زمان دیگری در وجود افراد نهادینه می شود و اگر انحرافاتی در وجود کودک باشد در سنین کودکی زودتر قابل بر طرف کردن است.

مقیمی با بیان اینکه هزینه عزت و استقلال بالا است و باید برای این نظام ایستادگی کنیم گفت: در سال ۵۹ درحالی که یکسال از انقلاب ما گذشته بود شاهد حوادث ناگوار و حمله‌ی صدام برای نابودی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودیم که مردم انقلابی ما با ایستادگی در برابر دشمن و دادن هزار شهید و جانباز این نظام را پابرجا نگه داشتند.

وی همچنین به حمله تروریستی اهوازاشاره کرد و افزود: حمله دیروز یک ترور کور و بی هدف و فقط با قصد ترس و وحشت برای مردم بود چرا که آنان از بچه ۴ساله تا جانباز ۷۰درصد قطع نخاعی را به شهادت رساندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار